تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی عوض کرد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا از ظهر امروز آدینه شروع شد و تا اول تیر 1398 به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می گردد.

تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی عوض کرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

در سومین دیدار این مسابقات تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی عوض کرد.

تیم های فوتسال تایلند و قیرقزستان از روز اول مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 17 امروز آدینه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با فزونی چهار بر دو تیم تایلند به خاتمه رسید.

در این دیدار ابتدا تایلندی ها به گل رسیدند و سپس با دو گل از حریف عقب افتادند ولی در ادامه با سه گلی که بازیکنان خوب این تیم به ثمر رساندند در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 2 به خاتمه رسید.

در نخستین دیدار از این دوره مسابقات تیم ملی فوتسال زیر 20 سال عراق با نتیجه 5 بر 2 تیم چین تایپه را شکست داد. دیدار دوم امروز نیز با فزونی سه بر یک ژاپن برابر تاجیکستان به خاتمه رسید.

هم اکنون نیز تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در اولین دیدار خود به مصاف هنگ کنگ رفته است و بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع ایران در جریان است.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا با حضور تیم های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از امروز تا اول تیر ماه در 4 گروه 3 تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3331

به "تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید