دقیقی: فستیوال فوتبال پایه نشان دهنده توجه فدراسیون به این رده سنی است

به گزارش طفره، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان برگزاری فستیوال فوتبال پایه را نشان دهنده توجه فدراسیون به این رده سنی دانست.

دقیقی: فستیوال فوتبال پایه نشان دهنده توجه فدراسیون به این رده سنی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سعید دقیقی پس از حضور در فستیوال ملی فوتبال پایه دختران ضمن تشکر از کلیه عواملی که چنین رویدادی را در سطح فوتبال پایه برگزار نموده اند، گفت: ما اگر می خواهیم در آینده فوتبال دنیا و آسیا حرف هایی برای گفتن داشته باشیم باید به دنبال توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر فوتبال پایه باشیم. در این مسیر هیچ راهکاری به جز توجه به فوتبال از سطوح نونهالان و نوجوانان وجود ندارد، چرا که آموزش در این سن از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین گفت: خوشحالم که می بینم در این دوران از فعالیت فدراسیون فوتبال چنین توجهی به موضوع فوتبال پایه صورت می گیرد و چنین فستیوال هایی برگزار می گردد که نشان دهنده توجه مسئولان فدراسیون به این رده سنی است. نباید فراموش کنیم که در دنیا این رده سنی از اهمیت زیادی برخوردار است و تیم ها بازی های زیادی را در این رده برگزار می نمایند تا بازیکنان شان به تجربه و بلوغ لازم برسند.

دقیقی درباره اهمیت استمرار این رویداد گفت: این گونه فعالیت ها نباید مقطعی باشد و باید به صورت مستمر دنبال گردد. نباید این بازیکنان را رها کنیم و به حال خودشان بگذاریم، بلکه باید کوشش گردد تا روند پرورش و آموزش استعدادهای کشف گردیده در چنین فستیوالی دنبال گردد. این گونه فعالیت ها قطعاً بهترین نوع سرمایه گذاری در فوتبال است و من از همین جا به دلیل پیگیری چنین موضوعاتی از آقای ساکت و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 373

به "دقیقی: فستیوال فوتبال پایه نشان دهنده توجه فدراسیون به این رده سنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: فستیوال فوتبال پایه نشان دهنده توجه فدراسیون به این رده سنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید