واکنش اینفانتینو به حضور زنان در استادیوم و انتظار از فدراسیون

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی نشست مشترکی با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال داشت.

واکنش اینفانتینو به حضور زنان در استادیوم و انتظار از فدراسیون

اینفانتینو در این جلسه ابتدا در خصوص نحوه تعامل و همکاری فیفا با فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما تمامی موضوعات و مسائلی که در خصوص فدراسیون ها مطرح می گردد را تنها به وسیله همان فدراسیون پیگیری می کنیم و توجهی به گزارشات دیگر یا شایعات و مسائلی که مطرح می گردد نداریم. به همین دلیل تعامل نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و برای حل مسائل فدراسیون فوتبال ایران در زمینه های مختلف کوشش می کنیم.

رئیس فیفا در خصوص حضور زنان در استادیوم ها گفت: این مسئله یکی از موضوعات مورد توجه ماست که از فرایند سابق آن آگاه هستیم و انتظار داریم در مسابقات آینده فوتبال ایران هم به خواست فیفا در این مورد توجه شده و این راستا را دنبال کنیم. انتظار ما همکاری نزدیک فدراسیون فوتبال ایران است و در مقابل آمادگی داریم برای تکمیل زیرساخت های استادیوم های ایران به منظور حضور بانوان همکاری کنیم.

اینفانتینو بعلاوه در پاسخ به ماجدی و پیرامون مسائل اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران و مطالبات بلوکه شده این فدراسیون در فیفا گفت: در گفت و گو با شیخ سلمان و AFC در پی یافتن راه حلی برای برطرف این مشکل خواهیم بود و کوشش می کنیم با روش مناسبی فدراسیون ایران بتواند به مطالبات خودش دست پیدا کند. از اقدام ها و کوشش های فدراسیون ایران قدردانی و حمایت کامل خودمان را از این فدراسیون اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با برطرف مسائل موجود زمینه توسعه و توسعه تعاملات و همکاری ها فراهم گردد، بعلاوه فدراسیون فوتبال ایران که در گروه مناسبی در مسابقات جام جهانی قرار گرفته بتواند برنامه خوبی برای آماده سازی تیم ملی این کشور فراهم کند و ایران با قدرت در جام جهانی حاضر گردد.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در این نشست با قدردانی از اینفانتینو بر کوشش فدراسیون فوتبال ایران به منظور توسعه همه جانبه فعالیت های بین المللی خصوصاً دیپلماسی ورزشی تاکید نموده و ارتباط سازنده این فدراسیون با فیفا و AFC در راستای تقویت زیرساخت ها و حل مسائل فوتبال ایران را تأثیرگذار و حائز اهمیت ارزیابی کرد.

ماجدی بعلاوه در حاشیه این مراسم نشست مشترکی با فاطما سامورا دبیرکل فیفا داشت که خانم سامورا نیز بر ضرورت استمرار ارتباط و همکاری نزدیک دو طرف به شکل مستقیم و بدون واسطه تاکید نمود و گفت: فیفا در راستای حمایت از فدراسیون های عضو برای حل مسائل ساختاری و اجرایی فوتبال کشورها کوشش می نماید و در این راستا هیچ توجهی به حواشی و ارتباطات غیر رسمی نداریم. از نظر ما فدراسیون فوتبال ایران مسئولیت کلیه موضوعات مرتبط را بر عهده دارد و در خصوص هر موضوعی تنها به صورت مکاتبه مستقیم با فدراسیون در ارتباط هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 20222

به "واکنش اینفانتینو به حضور زنان در استادیوم و انتظار از فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اینفانتینو به حضور زنان در استادیوم و انتظار از فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید