5 میلیون دوز واکسن کرونا پنج شنبه وارد کشور می گردد

به گزارش طفره، سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در صورت فراهم شدن شرایط یک محموله 5 میلیونی روز پنج شنبه وارد کشور خواهد شد که اندازه واکسن های وارداتی در این هفته به 10 میلیون دوز خواهد رسید.

5 میلیون دوز واکسن کرونا پنج شنبه وارد کشور می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدحسن قوسیان مقدم اضافه نمود: در حال حاضر نوع واکسن های وارداتی سینوفارم بوده؛ البته رایزنی هایی هم با بعضی از کشورها برای ورود واکسن های تازه اجرا شده است.

وی با اشاره به ادامه ورود محموله های واکسن کرونا اظهار کرد: در حال حاضر از 40 میلیون دوز واکسن کرونا که وارد کشور شده، 25 میلیون دوز آن به وسیله جمعیت هلال احمر وارد شده است.

قوسیان مقدم توضیح داد: یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر در این ایام ورود واکسن کرونا به کشور بوده و در این زمینه در هفته های آینده هم محموله های تازهی وارد خواهد شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر بعلاوه گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده از سوی هلال احمر قرار است هر هفته 5 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور گردد که در یکشنبه گذشته این تعداد وارد شده و در صورت فراهم شدن شرایط یک محموله 5 میلیونی دیگر وارد کشور خواهد شد که مقدار واکسن های وارداتی در این هفته به 10 میلیون دوز خواهد رسید.

وی درباره واکسیناسیون اتباع در کشور هم گفت: در این زمینه هم رایزنی های با سازمان ملل اجرا شده و قرار است واکسن مورد احتیاج تأمین گردد که بر اساس آمار 4 میلیون واکسن احتیاج است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15811

به "5 میلیون دوز واکسن کرونا پنج شنبه وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 میلیون دوز واکسن کرونا پنج شنبه وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید