4 شکایت سیاه در پرونده دزدان مسافربرنما

به گزارش طفره، چهار زن و دختر که در دام شیطانی سه جوان مسافربرنما گرفتارشده بودند با حضور در دادسرای جنایی تهران از آنها شکایت کردند.

4 شکایت سیاه در پرونده دزدان مسافربرنما

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، اعضای این باند، سه پسر جوان بودند که از شهریور امسال به عنوان مسافر سوار خودروهای عبوری می شدند و بعد از ربودن وزخمی کردن رانندگان، آنها را از خودروهای پژو، سمند و پرایدشان بیرون انداخته و خودروی شان را سرقت می کردند.

اعضای این باند در روزهای بعد با خودروهای سرقتی، زنان و دختران را در محله های مختلف تهران سوار کرده و بازور و تهدید اموال شان را سرقت می کردند و برخی مالباختگان را تاحدمرگ کتک می زدند. حتی زنی میانسال را در شهرک غرب ربوده وطلاهایش را دزدیده و از خودروی درحال حرکت بیرون انداختند که اوپس از انتقال به بیمارستان به دلیل شوک ناشی از این اتفاق سکته قلبی کرد وفوت شد.

دو متهم دراین پرونده بازداشت شدند که در بازپرسی ها به سرقت خودروی رانندگان و همدستی در سرقت اموال 16زن و دختر اعتراف کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که چند روز پیش با حضور چهارزن و دختر جوان به پلیس تهران، ابعاد جدیدی از جرایم متهمان فاش شد.

یکی از زنان قربانی در تحقیقات گفت: آن شب تازه از محل کارم بیرون آمده بودم که برای رسیدن به خانه سوار خودروی عبوری شدم. دو مرد سوار خودرو بودند، راننده بعد از طی مسافتی تغییر جهت داد.

خواستم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم که با چاقو تهدیدم کرد. آنها مرا مورد آزار و اذیت قراردادند.

در ادامه سه زن دیگر هم ادعای مشابهی را مطرح کردند.

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: متهمان در بازداشت به سر می برند، سرکرده فراری این باند هنوز تحت تعقیب پلیس است. پرونده تجاوز متهمان نیز به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال خواهد شد.

*عکس تزیینی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12976

به "4 شکایت سیاه در پرونده دزدان مسافربرنما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 شکایت سیاه در پرونده دزدان مسافربرنما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید