10 گربه که در بزرگسالی شبیه بچه گربه ها هستند!

به گزارش طفره، این 10 نژاد گربه ریز و بامزه حتی وقتی که سنشان بالا می رود، همچنان شبیه بچه گربه ها هستند.

10 گربه که در بزرگسالی شبیه بچه گربه ها هستند!

به گزارش خبرنگاران، آیا نشانه ای دوست داشتنی تر از یک بچه گربه ریز و بامزه می تواند وجود داشته باشد که بتواند در کف دست شما جا گردد؟ خوب صبر کنید تا این 10 نژاد گربه کوچک را ببینید.

همه گربه ها همانطور که می گویند زیبا هستند، اگر در پی گربه ای با جثه کوچکتر هستید، گربه های زیادی برای پذیرش وجود دارد که مطابق با احتیاج های خانه شما باشد.

بنابراین، اگر در پی اضافه کردن یک دوست پشمالوی نو به خانواده خود هستید، این ها کوچکترین نژاد های گربه در سراسر دنیا گزارش شده اند که حتی تا بزرگسالی نیز مانند بچه گربه های کوچک و بامزه به نظر می رسند.

برمه ای

گربه برمه ای بسیار خوش اخلاق و بسیار شکیبا است. این گربه کوچک برای خانواده هایی که بچه دارند عالی است.

دون رکس

گربه دون رکس دارای یک چهره بسیار زیبا و کوچک است. آن ها گربه هایی بسیار اجتماعی هستند که وقتی برای مدت طولانی تنها می مانند، خیلی خوب با آن کنار نمی آیند.

مانچکین

نژاد مانچکین پا های کوچکی دارد، اما جثه ای با میزان کامل دارد. بسیار سریع است، اما به علت پا های کوتاهش، زیاد نمی پرد.

کرل آمریکایی

یکی از نژاد های نو گربه، نژاد کرل آمریکایی است که در دهه 1980 به وجود آمد و به علت شکل گوش هایش معروف شد. این گربه دوست داشتنی و بازیگوش است و کنجکاوی بچه گربه را تا بزرگسالی حفظ می نماید.

Toybob

گربه نژاد Toybob که اغلب برای یک بچه گربه اشتباه گرفته می گردد، تقریباً به میزان یک گربه بالغ در سه تا شش ماهگی است. با دم های کوتاه و طبیعتی دوست داشتنی، اگر می خواهید گربه ای بغل شما بنشیند، Toybob برترین نژاد است.

سنگاپور

کوچکترین نژاد گربه در دنیا سنگاپوراست که فقط نصف میزان یک گربه معمولی است. خودمانی، فعال و دوست داشتنی، این نژاد برای خانواده های دارای فرزند ایده آل است، زیرا آن ها از تنها ماندن متنفرند.

آنگورای ترکی

نژاد کمیاب و باستانی گربه، آنگورای ترکی، گربه ای کوچک، اما با چشمان بزرگ و زیبا است.

سیامی

اگرچه گربه های سیامی از نظر میزان میانه هستند، اما یکی از سبک ترین نژاد های گربه هستند. آن ها عاشق فعالیت هستند و با بازی زیاد پیشرفت می نمایند. آن ها بعلاوه به شدت آوازخوان هستند.

لاپرم

مو های بزرگ و فرفری آن ها ظاهر یک گربه جلف کاملاً آراسته را به آن ها می دهد. گربه های لاپرم دوستان کوچک بسیار دوست داشتنی و عالی هستند.

سومالیایی

گربه کوچکی می خواهید که انرژی زیادی داشته باشد؟ نژاد سومالی ممکن است برای شما عالی باشد. آن ها عاشق شکار و بازی هستند و حتی می توان ترفند هایی را به آن ها آموزش داد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 25954

به "10 گربه که در بزرگسالی شبیه بچه گربه ها هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گربه که در بزرگسالی شبیه بچه گربه ها هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید