یک نماینده دیگر هم به کرونا مبتلا شد ، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونااینفوگرافیک ، این 23 نماینده مجلس تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش طفره، تست کرونای حسین حسین زاده یکی از نمایندگان استان فارس مثبت اعلام شده است.

یک نماینده دیگر هم به کرونا مبتلا شد ، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونااینفوگرافیک ، این 23 نماینده مجلس تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج ، گراش و اوز هم به ویروس کرونا مبتلا شد.

با آغاز موج دوم کرونا تعدادی از نمایندگان مجلس به این ویروس مبتلا شدند. در روزهای اخبر بعد از خبر مبتلا شدن الیاس نادران به این ویروس تست کرونای یک نماینده دیگر مثبت شد.

  • اینفوگرافیک | این 23 نماینده مجلس تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند

  • نماینده مطرح تهران در مجلس کرونایی شد

تا کنون حدود 24 نماینده مجلس یازدهم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و متأسفانه فاطمه رهبر منتخب تهران و عیسی جعفری نماینده کبودرآهنگ به دلیل مبتلا شدن به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

اسامی تعدادی از نمایندگان که به ویروس کرونا مبتلا و بهبود یافته اند به توضیح ذیل است: سید حمزه امینی نماینده کرمانشاه، علی زنجانی نماینده نقده، محمد صفایی نماینده گناباد، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان، سهراب گیلانی نماینده شوشتر، وحید جلال زاده نماینده ارومیه، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه، محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان، منصور آرامی نماینده هرمزگان، محمد موحد نماینده کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان، حبیب آقاجری نماینده ماهشهر ، محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و فاطمه رحمانی نماینده مشهد و کلات.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10230

به "یک نماینده دیگر هم به کرونا مبتلا شد ، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونااینفوگرافیک ، این 23 نماینده مجلس تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نماینده دیگر هم به کرونا مبتلا شد ، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونااینفوگرافیک ، این 23 نماینده مجلس تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید