کارمردمی وجهادی مهمترین اولویت کانون شهید گراییلی قائمشهراست

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران- کارمردمی وجهادی مهمترین اولویت کانون فرهنگی هنری شهید علی گراییلی قائمشهر است و مبنای کار ما در بخش های مختلف برطرف تحریم ها بوده و فعالیت در جبهه فراوری و کار آفرینی با قوت در حال اجرا است .

کارمردمی وجهادی مهمترین اولویت کانون شهید گراییلی قائمشهراست

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، ولی الله نادعلیزاده امروز (30 فروردین) در برنامه تلویزیونی سیمای خانواده اظهار کرد: ازسال 73 و دوران نوجوانی آغاز به فعالیت های فرهنگی کردم و اکنون در کنار همه کارهای فرهنگی اجرا شده، بزرگترین کتابخانه روستایی ایران را فعال و دو هزار عضو داریم که حتی کشاورزان هم از این فضا استفاده می نمایند .

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی گراییلی روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر اضافه کرد: آموزش های مختلف در بخش کانون و مسجد اجرایی می گردد و علاوه بر زیر ساخت فرهنگی توجه به زیرساخت مالی و گردشگری هم در دستور کار است و با ایجاد مجتمع گردشگری در سوادکوه فضایی برای افزایش نشاط و بازی و استراحت خانواده ها در نظر گرفتیم .

منتخب رواق کارآفرینی طرح ملی ایران قوی با اشاره به کوشش برای کار فرهنگی و اردویی و توجه به بخش مالی در کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائمشهر خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما با تهدیدهای مختلف روبرو هستند و بزرگترین تهدید، تهدید مالی بود که با هم اندیشی کوشش کردیم تا در این بخش وارد عمل شده و کشت لیموی چهارفصل را در دستور کار قرار دهیم .

نادعلیزاده گفت: اکنون با فراوری لیموترش گلخانه ای به صادرات رسیده ایم و سال جاری در دومین سال کشت محصول لیمو به آذربایجان، عراق، قطر و امارات و حاشیه خزر صادر شد و کوشش داریم تا این بخش را توسعه دهیم .

مدیر مسئول کانون شهید گراییلی قائمشهر اضافه کرد: با ایجاد اشتغال در روستا علاوه بر مهاجرت معکوس اکنون 600 روستای غیربومی از استان های دیگر هم برای الگوبرداری به روستای ما آمده اند. مبنای کار ما برطرف تحریم بود که با قوت وارد عمل شده ایم .

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در راستای فراوری و فرزندآوری اظهار کرد: در بخش فراوری با کشت گلخانه ای لیمو ترش مهاجرت معکوس ایجاد کردیم و در سال 1400 کوشش داریم تا با یاری بنیاد برکت یکهزار گلخانه جدید ایجاد و در این بخش فعالیت بیشتری انجام گردد .

نادعلیزاده گفت: تا به امروز 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش اجرا شده است و با سرعت در حال اجرا است و در کنار آن پرورش ماهی هم ایجاد شده است .

مدیر مسئول کانون شهید گراییلی قائمشهر گفت: در کانون فرهنگی ما توجه به امور خانواده بخش مهمی را به خود اختصاص داده است و برای جوانان دوره 48 ساعته در مجموعه گردشگری برگزار و در حوزه زناشویی خانواده، اقتصاد، تربیت فرزندان و... وارد کار شده ایم و کلاس ها برگزار می گردد و همچنین در 11 نقطه قائمشهر آسیب شناسی اعتیاد و طلاق و امور خانواده اجرایی شد .

وی اضافه کرد: درآمدزایی، توجه به مسائل فرهنگی، مهجارت معکوس، اشتغال و توجه به بنیان خانواده از مسائل مهمی است که با قوت در دستور کار برنامه های مختلف کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائمشهر است .

نادعلیزاده گفت: کار مردمی و جهادی مهمترین اولویت کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائمشهر است و مبنای کار ما در بخش های مختلف برطرف تحریم بوده و فعالیت در جبهه فراوری و کار آفرینی با قوت در حال اجرا است .

وی یادآور شد: زیرساخت های مختلف بهداشتی و فرهنگی و مالی فراهم و برنامه های مختلفی در دستور کار است و در اربعین هم دو موکب داریم و در بخش خدمات رسانی به زائران کوشش داریم .

به گزارش شبستان، انگیزه کار مردمی و جهادی در کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی موجب شد که اکنون این کانون با همکاری و اتحاد همگانی در صدر کانون های ایران و پیش رو در اجرای برنامه های فرهنگی، دینی، اجتماعی و مالی باشد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14033

به "کارمردمی وجهادی مهمترین اولویت کانون شهید گراییلی قائمشهراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمردمی وجهادی مهمترین اولویت کانون شهید گراییلی قائمشهراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید