چین خواهان استفاده از دستاوردها و تجربیات ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش طفره، خبرنگاران: مدیر کل اداره امنیت خارجی وزارت امور خارجه چین ضمن بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران، دستاوردهای ایران را در مبارزه با مواد مخدر چشمگیر دانست و خواهان استفادده از دستاوردها و تجربیات ایران شد.

چین خواهان استفاده از دستاوردها و تجربیات ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، چوگیوهونگ در حاشیه بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیدار با سردار مویدی گفت: من به همراه هیئتی شامل مقاماتی از وزارت امور خارجه، دفاع، امنیت کشور و همچنین وزارت امنیت عمومی چین به ایران سفر کردم و پیرامون مبارزه با تروریسم و مواد مخدر گفت وگویی را داشتیم.

وی ادامه داد: در گذشته نیز کشور چین همکاری های بسیاری خوبی را در زمینه های مختلف همچون مقابله با تروریسم با ایران داشته ولی این سفر با هدف طراحی سازوکاری برای مبارزه با تروریسم و همچنین مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت که به دنبال عمیق تر کردن این روابط با کشور ایران هستیم.

چوگیوهونگ دستاوردهای ایران را در بحث مبارزه با مواد مخدر در سالهای اخیر چشمگیر خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه دستاوردهای ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر بسیار چشمگیر بوده ما خواهان استفاده از این دستاوردها و تجربیات ایران هستیم.

وی ادامه داد: امروز دوست ایرانی ما اعلام آمادگی خود را پیرامون افزایش همکاری ها با کشور چین ابراز داشت و من این آمادگی را به وزارت امنیت عمومی کشور چین ابلاغ خواهم کرد.

وی در سرانجام اظهار داشت: امیدواریم با کوشش های دوجانبه با طرف ایرانی بتوانیم همکاری های گسترده ای در مبارزه را تروریسم و مواد مخدر داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4196

به "چین خواهان استفاده از دستاوردها و تجربیات ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواهان استفاده از دستاوردها و تجربیات ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید