پیگیری رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات اهواز

به گزارش طفره، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتشار کلیپی مبنی بر رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات شهرستان اهواز، توضیحی ارائه کرد.

پیگیری رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات اهواز

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتشار کلیپی مبنی بر رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات شهرستان اهواز، توضیحی ارائه کرد.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ای اعلام کرد: متعاقب انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات شهرستان اهواز به استحضار شهروندان عزیز می رساند؛

پسماندهای عفونی تولیدشده از طریق بیمارستان ها ابتدا از طریق دستگاه های بی خطرساز مستقر در بیمارستان، بی خطرسازی شده و سپس با توجه به قراردادی که بیمارستان ها با سازمان پسماند شهرداری دارند جهت دفن به سایت دفن زباله منتقل می شوند. بر همین اساس موضوع از طریق بازرسان بهداشت محیط سریعا بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

لازم به توضیح است موضوع دفع پسماندهای عفونی مطب ها و بیمارستان ها، از مطالبات غیر قابل اغماض و تحت رصد مرکز بهداشت بوده و به طور مکرر در شورای تامین و سلامت شهرستان اهواز و استان مطرح و پیگیری شده است و تا حل نهایی این معضل از طریق شهرداری ها دنبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 19753

به "پیگیری رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری رهاسازی پسماند عفونی در یکی از محلات اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید