پورعلی گنجی: صعود از گروه مان در جام جهانی دور از دسترس نیست، بازیکنان نسبت به دوره قبل عاقل تر و بالغ تر شده اند

به گزارش طفره، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که صعود از مرحله گروهی در جام جهانی 2022 هدفی دور از دسترسی نیست و می توان به آن رسید.

پورعلی گنجی: صعود از گروه مان در جام جهانی دور از دسترس نیست، بازیکنان نسبت به دوره قبل عاقل تر و بالغ تر شده اند

به گزارش خبرنگاران، مرتضی پورعلی گنجی که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود تمرینات انفرادی اش را در مرکز ملی فوتبال دنبال می نماید درباره شرایط خود گفت: تمریناتم خیلی خوب است و کارهای پا به توپم را آغاز کردم. از دو سه هفته دیگر می توانم با تیم تمرین کنم و برای بازی کردن آماده شوم.

وی درباره صعود زودهنگام تیم ملی به جام جهانی 2022 گفت: خدا را شکر با کیفیتی که بازیکنان دارند و درایت کادر فنی و مدیریت، نشان دادیم می توانیم راحت بازی ها را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم. به تمام ایرانی های داخل و خارج از کشور تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم تیم خوبی برای جام جهانی بسازیم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که به علت مصدومیت از میادین دور است درباره اینکه اکنون همه از صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی صحبت می نمایند، گفت: با کیفیتی که بازیکنان نشان دادند و شرایطی که در محیط تیم حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. ما نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم. در دور قبلی جام جهانی هم با وجود گروه سختی که داشتیم، می توانستیم به مرحله بعد برویم. بازیکنان تیم ملی به نسبت دوره قبل عاقل تر، بالغ تر و باتجربه تر شده اند. می توانیم در این جام جهانی خیلی محکم تر قدم برداریم و به مرحله بعدی برویم و برای اولین بار تاریخ سازی و دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18648

به "پورعلی گنجی: صعود از گروه مان در جام جهانی دور از دسترس نیست، بازیکنان نسبت به دوره قبل عاقل تر و بالغ تر شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی: صعود از گروه مان در جام جهانی دور از دسترس نیست، بازیکنان نسبت به دوره قبل عاقل تر و بالغ تر شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید