اکبری: برای کسب نتایج خوب در بازی های جهانی ساحلی یکدل شدیم

به گزارش طفره، ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت که بازیکنان این تیم برای کسب نتایج خوب در بازی های جهانی ساحلی یکدل شده اند.

اکبری: برای کسب نتایج خوب در بازی های جهانی ساحلی یکدل شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی در عمان گفت: پس از اتمام لیگ راهی اردوی خارجی در عمان شدیم که خوشبختانه از شرایط آب و هوایی یکسانی با قطر، میزبان بازی های جهانی ورزش های ساحلی برخوردار است. دو بازی محبت آمیز مناسب با تیم عمان هم در برنامه ما نهاده شد که در بازی اول پیروز شدیم روز گذشته به پیروزی 2 بر یک برسیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم خدا را شکر خوب است و آماده ایم تا در بازی دوم که فردا برگزار می گردد، نکات درخواستی کادرفنی را در زمین به اجرا بگذاریم و برای مسابقات اصلی در قطر آماده شویم.

اکبری با اشاره به شکست ایران برابر عمان در مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: در آن بازی نمایش خوبی مقابل عمان داشتیم، اما متأسفانه بخت با ما یار نبود و اگر پنالتی یا دیگر موقعیت های مان به گل تبدیل شده بود در همان وقت اول بازی می توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. به هرحال فوتبال همین است.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به شرایط تیم برای حضور در بازی های جهانی ورزش های ساحلی، گفت: تمام بازیکنان به دلیل اینکه مسابقات لیگ تازه به اتمام رسیده از نظر بدنی و شرایط جسمانی آماده هستند. اردوی عمان با هدف ایجاد هماهنگی و ارتقای سطح تاکتیکی تیم برگزار شده و یاری زیادی هم به بازیکنان نموده است.

وی اضافه کرد: تیم منسجمی داریم و پس از نتایج نه چندان خوبی که در انتخابی جام جهانی گرفتیم، اکنون همه یکدل شدیم تا نتایج خوبی در بازی های جهانی ورزش های ساحلی در قطر کسب کنیم و نتایج مسابقات آسیایی را فراموش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4759

به "اکبری: برای کسب نتایج خوب در بازی های جهانی ساحلی یکدل شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: برای کسب نتایج خوب در بازی های جهانی ساحلی یکدل شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید