پس از کلمبیا، کاوانی و سوارز آماده نبرد با برزیل

به گزارش طفره، تیم ملی اروگوئه به لطف درخشش کاوانی و سوارز پیروز شد در زمین کلمبیا به یک پیروزی پر گل دست پیدا کند.

پس از کلمبیا، کاوانی و سوارز آماده نبرد با برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در دور سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی اروگوئه به مصاف میزبان خود کلمبیا رفت و پیروز شد توسط کاوانی، سوارز و نونیز 3 بار دروازه داوید اوسپینا را باز کند تا میزبان در استادیوم متروپولیتانو روبرتو ملندز در شهر 1.2 میلیون نفری بارانکیا بازی را به بدترین شکل ممکن واگذار کند.

تیم تحت راهنمایی اسکار تابارز بازی را به روشی ایده آل شروع کرد و در دقیقه 5 بازی توسط ادینسون کاوانی دروازه را باز کرد. لوئیز سوارز و داروین نونیز مهاجم جوان و 21 ساله بنفیکا گل های دوم و سوم اروگوئه را وارد دروازه کلمبیا کردند تا این ملاقات با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان تابارز به انتها برسد.

کاوانی که بازگشت باشکوهی به تیم ملی داشت، با گلی که وارد دروازه اوسپینا کرد، تاریخ ساز شد. او پیروز شد پنجاه و یکمین گلش برای اروگوئه را در یکصد و هفدهمین بازی ملی اش به ثمر برساند. 17 گل از 51 گلی که کاوانی به ثمر رسانده، در رقابت های مقدماتی جام های جهانی بوده است.

بدین ترتیب، کاوانی با 17 گل در رقابت های مقدماتی جام جهانی، با ایوان زامورانو مساوی شد و با فاصله از مارسلو سالاس و هرنان کرسپو، در میان 5 گلزن برتر تاریخ منطقه آمریکای جنوبی نهاده شد. لیونل مسی با 22 گل و لوئیز سوارز با 25 گل بالاتر از کاوانی قرار دارند. علاوه بر رکوردی که کاوانی به ثبت رساند، این شکست، یک رکورد منفی برای کلمبیا و کارلوس کی روش بود. چرا که باخت 3 بر صفر مقابل اروگوئه، سنگین ترین شکست 82 سال اخیر لس کافتروس در خانه بود. گل لوئیز سوارز نیز 63مین گل ملی او در 116 بازی ملی بود. اروگوئه با این پیروزی، 6 امتیازی شد و در رده چهارم نهاده شد و کلمبیا به رده ششم سقوط کرد. شاگردان تابارز 28 آبان در خانه میزبان برزیل صدرنشین خواهند بود و کلمبیا به اکوادور سفر خواهد نمود تا در مقابل این تیم قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10976

به "پس از کلمبیا، کاوانی و سوارز آماده نبرد با برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از کلمبیا، کاوانی و سوارز آماده نبرد با برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید