پرهام مقصودلو به مسابقات معتبر تاتااستیل دعوت شد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، تاتا استیل عنوان رقابت های معتبر و مصوب فدراسیون جهانی شطرنج است که همه ساله به میزبانی هلند برگزار می گردد.

پرهام مقصودلو به مسابقات معتبر تاتااستیل دعوت شد

تاکنون هیچ یک از شطرنجبازان کشورمان در این رقابت های معتبر که از آن به عنوان سوپر تورنمنت هم یاد می گردد، شرکت نداشته اند اما برای نخستین بار، فدراسیون دنیای شطرنج از یک ایرانی به حضور در این رقابت ها دعوت نموده است.

پرهام مقصودلو شطرنجباز ایرانی دعوت شده به دور جدید رقابت های تاتا استیل است که از 10 ژانویه سال 2019 میلادی (20 دی ماه) در هلند شروع خواهد شد. مقصودلو در رقابت های اخیر جوانان دنیا و برای اولین بار در تاریخ شطرنج ایران به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت. این هشتمین قهرمانی مقصودلو در 11 رقابتی بود که طی ماه های گذشته در آن شرکت داشته است.

پرهام مقصودلو در آستانه کسب عنوان سوپر استاد بزرگی شطرنج است. این عنوان به شطرنجبازانی اختصاص پیدا می نماید که ریتینگ 2700 به بالا داشته باشند و کمتر شطرنجبازی موفق به کسب آن می گردد.

برای شرکت در رقابت های تاتااستیل 2019، پرهام مقصودلو همراه با ایوان سوکولوف مربی هلندی فدراسیون عازم هلند می گردد.

رقابت های تاتا استیل در سه جدول B، A و C برگزار می گردد. مقصودلو به جدول B مسابقات دعوت شده است که با حضور 12 شطرنجباز برگزار می گردد. قهرمان این گروه به جدول A راه پیدا می نماید. سال گذشته سانتوش ویدیت از هند قهرمانی این جدول را از آن خود کرد.

مسابقات شطرنج 2019 تاتا استیل، هشتاد و یکمین دوره این رقابت ها به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 898

به "پرهام مقصودلو به مسابقات معتبر تاتااستیل دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهام مقصودلو به مسابقات معتبر تاتااستیل دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید