پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟

به گزارش طفره، سعید خانی با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی قهرمان تا کمتر از دو هفته آینده رو پرده خواهد بود، اعلام کرد: تا امروز پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، قهرمان بوده که نزدیک به 11میلیارد و 700 میلیون تومان در گیشه فروخته است.

پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟

به گزارش ایسنا، این تهیه کننده و پخش کننده سینما که پخش فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد اعلام کرد: فیلم قهرمان از حوالی آبان ماه اکران خود را در سینما های کشور، در شرایطی که همچنان کرونا ادامه داشت، آغاز کرد.

او ادامه داد: تا امروز پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، قهرمان بوده که تا به امروز نزدیک به 11میلیارد و 700 میلیون تومان در گیشه فروخته و برای من به عنوان پخش کننده رقم قابل توجهی را داشته است.

این پخش کننده اضافه نمود: این نگرانی وجود داشت که فقط فیلم های کمدی ممکن است در این شرایط فروش داشته باشند، اما با آغاز اکران متوجه شدیم اگر فیلم اجتماعیِ خوب ساخته گردد و حتی در شرایط کرونایی روی پرده سینما برود، می توانند مخاطب را به سینما بکشاند و از آن استقبال گردد.

وی با تاکید بر اینکه این فیلم هنوز روی پرده است، اضافه نمود: قهرمان تا آغاز جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما خواهد بود و امیدواریم کسانی که فیلم را ندیده اند بتوانند در این فرصت به تماشای آن بنشینند.

سعید خانی در خاتمه صحبت های خود گفت: اکران فیلم قهرمان در ژانر اجتماعی توانست بخشی از مخاطب را به سینما بکشاند و آن ها افرادی بودند که احتمال داشت فقط به خاطر فیلم آقای فرهادی به سینما بروند. خوشحالیم که در ایام کرونا توانستیم کمکی به چرخه اکران و سینما کنیم و به نوعی با اکران فیلم حتی در این شرایط، مخاطبان را به سینما دعوت کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18963

به "پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید