هیجان تماشاگران با نام دژاگه و آزمون، تعداد زیاد عمانی ها دردسرساز شد

به گزارش طفره، در حاشیه دیدار ایران و عمان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان توسط تماشاگران تشویق شد.

هیجان تماشاگران با نام دژاگه و آزمون، تعداد زیاد عمانی ها دردسرساز شد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات در حالی از ساعت 19 امروز (سه شنبه) در استادیوم آزادی شروع می گردد که تماشاگران هنوز مانند دیدار قبلی از تیم ملی حمایت نکردند.

30 دقیقه پیش از شروع مسابقه حدود 12 هزار طرفدار در استادیوم حضور دارند که این تعداد نسبت به دیدار گذشته کمی کمتر است، البته با توجه به رایگان شدن بازی این احتمال می رود طبقه پایین استادیوم آزادی تا شروع بازی پر گردد.

بازیکنان تیم ملی از ساعت 18:15 در زمین مسابقه حضور یافتند و به تمرین پرداختند. بازیکنان ذخیره نیز در قسمت دیگری از زمین به بازی آقاوسط پرداختند.

پس از اعلام شدن ترکیب تیم ملی مجری حاضر در استادیوم ترکیب را برای تماشاگران خواند و حاضران در استادیوم نیز به تشویق بازیکنان تیم ملی پرداختند، این در حالی بود که پس از اعلام نام اشکان دژاگه و سردار آزمون شور و هیجان تماشاگران بیشتر شد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون این بار به خلاف بازی گذشته زودتر خود را به استادیوم رساندند. کفاشیان مورد تشویق تماشاگران نهاده شد و با دست تکان دادن به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی که روز گذشته برگزار گردید، عمانی ها برای حضور 5 نفر در VVIP هماهنگ نموده بودند که امروز تعداد آنها زیاد شد. حراست استادیوم آزادی نیز با حضور تعداد مازاد مخالفت کرد تا عمانی ها خواهان احترام بیشتری شوند، اما حراست استادیوم گفت نمی تواند به خلاف هماهنگی کار کند، چون معاون اول رئیس جمهور امروز قرار است به استادیوم بیاید. حراست استادیوم به عمانی ها گفت فقط رئیس فدراسیون و سفیر این کشور به همراه همراهان شان می توانند در VVIP مستقر شوند.

به هنگام ورود بازیکنان تیم عمان به استادیوم تماشاگران با به صدا درآوردن سوت و شیپور و تکان دادن پرچم ایران از آنها استقبال کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4597

به "هیجان تماشاگران با نام دژاگه و آزمون، تعداد زیاد عمانی ها دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان تماشاگران با نام دژاگه و آزمون، تعداد زیاد عمانی ها دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید