همایش بین المللی گردشگری ایران در استان مازندران برگزار می گردد

به گزارش طفره، همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته 30 دی ماه به مدت دو روز در استان مازندران برگزار می گردد.

همایش بین المللی گردشگری ایران در استان مازندران برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کمترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، به نقل از روابط عمومی گردشگری مازندران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل گردشگری مازندران گفت: در این همایش صاحبان سرمایه، شهرداران و شوراها و حضور 20 هلدینگ سرمایه گذاری از کشورهای اروپایی مانند بریتانیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، دانمارک و کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد اضافه کرد: با توجه به فصل جدید روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

بزرگ نیا صنعت گردشگری را یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی بر شمرد و گفت: داشته های ایران در این عرصه از حیث جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی کم نظیر است.

راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین

علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: عملیات ساخت و نصب دستگاه های تست مرکز معاینه فنی شهرستان نوشهر واقع در کمربندی نوشهر به اتمام رسیده و تا خاتمه ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: هم اکنون در استان 4 مرکز معاینه فنی سنگین در شهرستانهای آمل، قائم شهر، ساری و گلوگاه در حال فعالیت است که پس از راه اندازی مرکز نوشهر درمجموع به 5 مرکز خواهد رسید.

معاون حمل و نقل توضیح داد: در معاینه فنی خودروها علاوه بر شرایط ظاهری، لاستیک ها و شیشه، آزمون های آلاینده های زیست محیطی، فرمان و جلوبندی، کار آیی سیستم ترمز، یاری فنرها و چراغ جلو مورد تاکید و توجه قرار می گیرد.

همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران

بابک پزشکی دبیر اجرایی همایش گردشگری ایران با بیان اینکه این همایش توسط شرکت توسعه گردشگری استان مازندران و با حمایت نهادها، سازمان های دولتی ذی ربط و دانشگاه های معتبر کشور برگزار می گردد اضافه کرد: بی تردید گردشگری به عنوان صنعت پاک که متضمن توسعه پایدار نیز می گردد یکی از جدی ترین محورهای توسعه و زمینه ساز رونق مالی، اشتغال زایی و ارتقای داشته های فرهنگی و انتقال آن به گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط ضعف و چالش های موجود در صنعت گردشگری، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه ها و سازمان های اجرایی، معرفی جاذبه های گردشگری و کوشش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آن ها، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری، اشتغال زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان های مرتبط، سرمایه گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه از اهداف این همایش بین المللی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7112

به "همایش بین المللی گردشگری ایران در استان مازندران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی گردشگری ایران در استان مازندران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید