نوآر لس آنجلس به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آمد

به گزارش طفره، در برنامه دیشب State of Play پلی استیشن، شاهد رونمایی از بازی L.A Noire: The VR Case Files برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن بودیم. راک استار گیمز با نمایش تریلری از عرضه این بازی روی هدست پلی استیشن وی آر اطلاع داد.

نوآر لس آنجلس به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آمد

بازی L.A. Noire: The VR Case Files یکی دوسال پیش برای هدست های واقعیت مجازی کامپیوتر عرضه شده بود و تصور نمی کردیم آن را روی هدست پلی استیشن ببینیم. این بازی، هفت پرونده مختلف از بازی اصلی را در کنار هم قرار داده و آن ها را طوری تنظیم می نماید تا تجربه ای بسیار خوب در هدست های واقعیت مجازی به بازی نماینده ارایه دهد.

راک استار گیمز می گوید که هفت پرونده ای که سراغ شان رفته اند، با توجه به مناسب بودن شان برای هدست های واقعیت مجازی انتخاب شده اند. اگر بازی اصلی یادتان باشد، می توانید نگاهی به اسم این پرونده ها بیاندازید و پیش از خرید نسخه واقعیت مجازی، بدانید با کدامیک طرف هستید:

  • Upon Reflection
  • Armed and Dangerous
  • Buyer Beware
  • The Consuls Car
  • The Silk Stocking Murder
  • Reefer Madness
  • A Different Kind of War

تجربه خاص و جالب هدست های واقعیت مجازی سازندگان بازی L.A Noire: The VR Case Files را برانگیخته است تا چند مینی گیم مختلف هم در بازی قرار دهند. می توان در بازی سه مینی گیم مختلف بوکس، مسابقه با خودرو و تیراندازی را تجربه کرد.

در مقایسه با نسخه اصلی این بازی، راک استار هم چنین می گوید که The VR Case Files را برای پلی استیشن وی آر حتی بهتر نموده اند؛ طوری که قابلیت نشستن و بلند شدن و سیستم حرکتی بهتری برای بازی طراحی شده است. هم چنین تفنگ ها دوباره تنظیم شده اند و گرافیک بازی هم کاملا بهینه شده برای پلی استیشن است.

کسانی که بازی اصلی L.A Noire را برای پلی استیشن 4 داشته باشند، می توانند از منوی داخل بازی گزینه خرید The VR Case Files را انتخاب نمایند تا خرید آن ها شامل 25 درصد تخفیف گردد.

می توانید در ادامه تریلر L.A. Noire برای هدست پلی استیشن وی آر را ببینید.

منبع: Rockstar Games

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4488

به "نوآر لس آنجلس به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآر لس آنجلس به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید