معرفی هتل وستین کلگری ، 4 ستاره

به گزارش طفره، هتل وستین کلگری | Calgary Westin Hotel

این هتل که دارای 525 اتاق در 20 طبقه می باشد، در مرکز شهر کالگری واقع شده و شامل خدمات آبگرم در اتاق می باشد. برج کلگری در 1 کیلومتری هتل است. رستوران اسنس این هتل در فضایی شیک، غذاهای محلی را ارائه می دهد. روستای تاریخی هریتیج پارک 8.5 کیلومتر با هتل وستین کلگری Calgary Westin Hotel فاصله دارد و همچنین در 3 کیلومتری از باغ وحش کالگری قرار گرفته است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل وستین کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل وستین کلگری ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل وستین کلگری

امکانات و خدماتی بسیاری از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات همراه با فضای کنفرانس و اتاق جلسه در این هتل 4 ستاره موجود می باشد. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های هندی، فیلیپینی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، خدمات عروسی، دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان و تلویزیون در مناطق مشترک می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات حمل و نقل داخل شهر و فرودگاه با هزینه اضافی، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، مجهز به اینترنت وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل وستین کلگری

این هتل 4 ستاره دارای امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد. امکانات بعضی ار ورزش ها از جمله دوچرخه سواری، اسکی و گلف را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید در فضای دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و لحظات اقامت خوشی را در این هتل تجربه کنید.

رستوران هتل

  • رستوران اسانس Essence: در لابی اصلی واقع شده است، دوشنبه تا آدینه از صبح تا اواسط بعد از ظهر و در آخر هفته از صبح تا اواسط روز باز است. منوی سنتی با ویژگی های منطقه ای و همچنین خوراک های سبک سنتی آمریکایی مانند برگر، ساندویچ و ماهی را ارائه می دهد.
  • کافی شاپ استارباکس Starbucks Coffee Shop: در لابی واقع شده است و منوی متنوعی از انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و روزانه از صبح تا اواسط شب باز است.

    خدمات اتاق 24 ساعته نیز در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

سیستم گرمایش، روزنامه رایگان، ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، آشپزخانه، یخچال، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تلفن فقط بخشی از امکانات در اتاق های این هتل می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ استاندارد: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس با دو تخت دبل: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق استاندارد با دو تخت دبل: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ تاور: این اتاق ها 35 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ تاور با دو تخت دبل: این اتاق ها 35 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 400 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 7 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 7 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 700 متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 13 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 14 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: یک کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 2 دقیقه ای و پیاده 14 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 10 تا 14 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 85 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 32 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 16 دقیقه ای و با تاکسی 6 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 10 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 19 دقیقه ای و با اتوبوس 35 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل وستین کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2P 2S6، کالگری، خیابان جنوب غربی 4 320

320 4 Ave SW, Calgary, AB T2P 2S6, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3342

به "معرفی هتل وستین کلگری ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل وستین کلگری ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید