مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

به گزارش طفره، کمتر کسی پیدا می گردد که مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب را ندیده باشد. اورلاندو بلوم در ارباب حلقه ها در نقش لگولاس، الف زیبارو و چابکی که مهارت های بی نظیری در تیر و کمان داشت بسیار خوش درخشید و هواداران زیادی پیدا کرد و خیلی زود توانست جایگاهش را در یک فرنچایز دیگر هم تثبیت کند.

مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

هابیت: سفر غیرمنتظره و دنباله های بعدی آن، با کارگردانی پیتر جکسون، بار دیگر هواداران ارباب حلقه ها را به دنیای پر از جادو و ماجراجویی تالکین می برد و وقایعی را نشانمان می دهد که مستقیما به ارباب حلقه ها ربط پیدا می نماید.

مستندی که نشان می دهد پیتر جکسون چه هنرمند بزرگی است و دست روی هرچیزی بگذارد طلا می گردد.

پیتر جکسون در این مستند با کنار هم قرار دادن فیلم های آرشیوی از اوایل قرن بیستم، تصاویر را رنگی نموده و با کلیپ های صوتی ارزشمند به مخاطبان ارائه داده است تا جزئیات زندگی سربازان درگیر جنگ دنیای اول را نشانمان دهد.

ارباب حلقه ها در با وجود اسطوره شناسی غنی و عمیق و حیرت انگیز و تاریخ پر جزئیاتی که هوش از سر آدمیزاد برمی دارد، در نهایت داستان همیشگی نبرد خیر و شر را روایت می نماید.

البته این فیلم در ذات خودش هجو و کمدی است، ولی اتمسفر فانتزی و موجودات تخیلی و دنیا عجیبی که خلق نموده است باعث می گردد گزینه خوبی برای هواداران ارباب حلقه ها باشد.

منبع مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16747

به "مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید