مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

به گزارش طفره، قلعه سنت آنجلو چیزی را به شما ارائه می دهد که دیگر جاذبه های گردشگری این شهر ابدی نمی توانند آن کار را بکنند. وقتی به بیرون از مجموعه قدم می گذارید بابت هزینه ای که برای ورودی پرداخت کرده اید حسرت نخواهید خورد. شما در هر ساعتی از روز می توانید به این قلعه رفته و از محوطه عظیم بیرونی اش و از پل زیبای Ponte SantAngelo دیدن کنید. Ponte SantAngelo پلی پیاده روی است که از روی رودخانه تیبر گذشته و قلعه را به مرکز رم متصل می کند. موزه مجموعه را می توانید از سه شنبه تا یکشنبه و از 9 تا 7.30 عصر ببینید. موزه در روزهای یکشنبه، روز کریسمس و روز سال نو بسته است. کارت های Roma Pass به شما اجازه می دهد دو تا از 6 جاذبه گردشگری رم شامل کولوسئوم، تپه پالاتین و فوروم رومی، Musei Capitolini، گالری Borghese و موزه ملی قلعه سنت آنجلو را به رایگان ببینید.

مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

از سال 1925 تاکنون این سازه میزبان Museo Nazionale di Castel S. Angelo (موزه ملی قلعه سنت آنجلو) بوده است. این موزه مجموعه ای تاریخی و هنری شامل آثاری از ارتش ایتالیا دارد. آثار موجود در این موزه را می توان به سه دوره تاریخی دسته بندی کرد و شامل باقی مانده های آرامگاه سلطنتی، دژ نظامی و آپارتمان های پاپ ها است. از جمله آثار تاریخی این موزه می توان به مجسمه ها، نقاشی ها، کارهای مرمری و دیگر وسیله هایی که از منابع دیگر به این مکان آورده شده اند اشاره کرد.

مقبره، دژ، مخفی گاه، موزه ... این که این قلعه در طول موجودیت خود چنین نقش های متفاوتی داشته است، حتی در زمان حاضر نیز موضوعی جذاب است. رم تعداد زیادی جاذبه و دیدنی دارد که پر از تاریخ، داستان و افسانه هستند؛ ولی قلعه SantAngelo مکانی است که به شکلی واقعی نشان دهنده دگرگونی این شهر در طول قرون مختلف بوده است. گردشگران تور ایتالیا تجربه منحصر به فردی از بازدید از این بنا دارند؛ برخی از دیدن گنجینه هایش متعجب می شوند و برخی نیز با فکر زندگی هایی که در جنگ های صورت گرفته در این مکان از دست رفته متاثر می شوند. تجربه و حس حال شما هر طور که باشد تضمین می کنیم که ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16968

به "مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید