معرفی هتل 4 ستاره هیلتون ایرپورت ونکوور کانادا

به گزارش طفره، این هتل که دارای 237 اتاق در 15 طبقه می باشد، تنها 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور فاصله دارد. خدمات حمل و نقل رایگان به فرودگاه بین المللی ونکوور در دسترس است. یکی از خطوط مترو وتکوور تنها 12 دقیقه پیاده روی با هتل هیلتون ایرپورت ونکوور Hilton Vancouver Airport Hotel فاصله دارد و دسترسی به سایر ایستگاه های مترو ونکوور را فراهم می نماید. مراکز خرید ریچموند و Landsdowne Mall هر دو بیش از یک کیلومتر فاصله دارند. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل هیلتون ایرپورت ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 4 ستاره هیلتون ایرپورت ونکوور کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل هیلتون ایرپورت نکوور

خدمات رفاهی در این هتل 4 ستاره در ونکوور شامل امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و کافی شاپ می باشد. علاوه بر ای، مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. یکی از مهمترین امکانات این هتل خدمات برگزاری جلسات با 6 اتاق جلسه می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، مجموعه ای جهت نگهداری از بچه ها و خدمات کودک (هزینه اضافی) در دسترس است، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. ورود به این هتل از ساعت 4 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، روزنامه های رایگان در لابی، تلویزیون در مناطق عمومی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان این هتل به زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل هیلتون ایرپورت ونکوور

این هتل 4 ستاره دارای استخر در فضای باز (فصلی)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد. از دیگر امکانات هتل، کافه آن است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید. علاوه بر این موارد هتل دارای یک زمین گلف برای گذران لحظات خوش اقامت شما نیز می باشد.

رستوران هتل

رستوران کارمیچل Carmichael: منوی این رستوران شامل آیتم های متنوع از گوشت و پاستا با سالاد تخصص دارد. هر روز صبحانه، ناهار و شام ارائه می شود و یک کافه در اختیارتان می باشد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به روزنامه ها و اینترنت بی سیم، اتاق های ضد صدا، کمد و رخت آویز، ملافه های ضد آلرژی، سشوار، اتو و میز اتو، دوش و وان در حمام و حوله همه و همه از امکانات اتاق های هتل می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل هیلتون ایرپورت ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق دبل با دو تخت دبل: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت دبل جونیور: 35 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ جونیور: 35 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ با یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت با دو اتاق خواب: 53 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ با یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 12 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ: 13 کیلومتر از شما دورتر بوده که با تاکسی حدود 22 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 12 کیلومتر است. با تاکسی حدود 24 دقیقه طی کردن این راستا طول می کشد. اتوبوس هم 70 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 5 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 25 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 5 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 3 ساعت و 17 دقیقه راه دارید. بخشی از این راستا با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 13 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این راستا 50 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 13 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 22 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 7 کیلومتر است که با تاکسی 11 دقیقه و با اتوبوس 35 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل هیلتون ایرپورت ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6X 4C7، ریچموند، بلوار مینورو 5911

5911 Minoru Blvd, Richmond, BC V6X 4C7, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2230

به "معرفی هتل 4 ستاره هیلتون ایرپورت ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره هیلتون ایرپورت ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید