معرفی هتل 3 ستاره ریچموند فور پوینتر ونکوور کانادا

به گزارش طفره، این هتل که در سال 1998 ساخته شده است، دارای 140 اتاق در 6 طبقه می باشد. در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ونکوور واقع شده است. دارای یک رستوران و کافه می باشد که غذاهای بین المللی برای صبحانه و شام ارائه می دهد. هتل ریچموند فور پوینتر ونکوور Richmond Four Points Vancouver Hotel در خیابان معروف ریچموند با بیش از 40 رستوران محلی مختلف در فاصله چند قدم پیاده روی قرار گرفته است. این هتل نیز نزدیک به مرکز تجاری لاندس دوون واقع شده است و تنها 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه خطوط حمل و نقل کانادا فاصله دارد و مرکز شهر ونکوور تنها با 20 دقیقه در دسترس است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل ریچموند فور پوینتر ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 3 ستاره ریچموند فور پوینتر ونکوور کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ریچموند فور پوینتر نکوور

امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات و رویدادها با 420 متر فضای کنفرانس و 4 اتاق جلسه، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان تنها بخش از امکانات و خدمات این هتل 3 ستاره می باشد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و ترانسفر فرودگاهی رایگان را دارد. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق مشترک داشته باشید، امکان استفاده از مناطق مخصوصی برای کشیدن سیگار، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. ورود به این هتل از ساعت 15:00 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل ریچموند فور پوینتر ونکوور

بخشی از خدمات تفریحی این هتل شامل امکانات بازی گلف و مرکز تناسب اندام می باشد. کافه هتل نیز از دیگر امکانات است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و آنچه مورد علاقه شماست را سفارش دهید.

رستوران هتل

کافه ورلد واید World Wide Café: صبحانه از ساعت 6 تا 10 صبح در این رستوران سرو می شود و شام از ساعت 5 تا 10 بعد از ظهر است.

کافه کیمبرلی لانگ Kimberly Lounge: واقع در نزدیکی لابی که از دوشنبه تا شنبه از 5 تا 11 و یکشنبه از 5 تا 10 بعدازظهر باز است.

امکانات اتاق های هتل

امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، ملافه های ضد آلرژی، دوش و وان در حمام و حوله بخشی از امکانات در اتاق های این هتل است. اتاق ها با تهویه مطبوع، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل ریچموند فور پوینتر ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق دبل سنتی: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سنتی: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 27 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس: 37 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 12 کیلومتر است که با تاکسی حدود 18 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ : 13 کیلومتر از شما دورتر بوده که با تاکسی حدود 21 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 12 کیلومتر است. با تاکسی حدود 22 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. اتوبوس هم 60 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 3 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 23 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 5 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 3 ساعت و 7 دقیقه راه دارید. بخشی از این جهت با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 9 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 14 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این جهت 37 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 12 کیلومتر دورتر است که با پای پیاده حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 9 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه و با اتوبوس 38 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل ریچموند فور پوینتر ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6X 4A6، ریچموند، جاده الکساندرا 9368

8368 Alexandra Rd, Richmond, BC V6X 4A6, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2069

به "معرفی هتل 3 ستاره ریچموند فور پوینتر ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره ریچموند فور پوینتر ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید