مصرف داده تلفن همراه در کوبا آزاد شد ، اینترنت دهه 1990 وارد موبایل کاربران می گردد (تور ارزان کوبا)

به گزارش طفره، دولت کوبا برای اولین بار از اینترنت تلفن همراه استفاده کرد. درواقع شرکت مخابرات دولتی کوبا برای نخستین بار در تاریخ این کشور، اینترنت 3G را راه اندازی کرد.

مصرف داده تلفن همراه در کوبا آزاد شد ، اینترنت دهه 1990 وارد موبایل کاربران می گردد (تور ارزان کوبا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دولت کوبا اعلام نموده است که دسترسی به اینترنت 3G برای همه کاربران آزاد خواهد بود. شاید عجیب باشد که موضوع اینترنت 3G تا این حد مورد توجه قرار می گیرد. اما شاید تعجبتان کمتر گردد اگر بدانید که کافی نت های دولتی از سال 2013 تحت نظر حکومت کمونیستی آغاز به کار نموده اند و شهروندان نیز از سال 2017 به اینترنت خانگی دسترسی پیدا نموده اند و هنوز بسیاری از نقاط کوبا به طور کامل تحت پوشش اینترنت قرار ندارند.

پس از آزادسازی جریان اینترنت در کوبا، گوگل نخستین غول فناوری بود که میزبان اینترنت در این کشور شد.مدیران انحصار مخابراتی کوبا، نیز اعلام کردند که بسته های داده همراه را با 600 مگابایت با 7 پزو (7 دلار) و با 4 گیگابایت برای 30 پزو (30 دلار) ارائه خواهند داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23456

به "مصرف داده تلفن همراه در کوبا آزاد شد ، اینترنت دهه 1990 وارد موبایل کاربران می گردد (تور ارزان کوبا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف داده تلفن همراه در کوبا آزاد شد ، اینترنت دهه 1990 وارد موبایل کاربران می گردد (تور ارزان کوبا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید