مشکل مست عشق حسن فتحی حل شد

به گزارش طفره، تهیه کننده فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی با اعلام این که اختلاف نظر میان تهیه کنندگان ایرانی و ترک درباره مقدار سهم مالکیت این فیلم رفع شده است، گفت: به زودی فیلمبرداری بخش های به جای مانده شروع و مست عشق تا خاتمه سال آماده نمایش خواهد شد.

مشکل مست عشق حسن فتحی حل شد

به گزارش ایسنا، در ماه های گذشته مشکلاتی حقوقی برای فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی به وجود آمده بود و با توجه به این که راش های فیلم در اختیار تهیه نماینده ترک بود، اعلام شده بود قرار است این فیلم سینمایی در قالب سریال تدوین گردد و به نمایش درآید تا جایی که تیزری هم بر همین مبنا برای پخش از یکی از شبکه های ترکیه منتشر شد.

این اتفاق با واکنش تند سازندگان فیلم مست عشق به ویژه حسن فتحی روبه رو شد و حالا خبر می رسد در نهایت با پیگیری های حقوقی اجرا شده از طرف ایران این مشکل رفع شده است.

مهران برومند - تهیه نماینده ایرانی این فیلم - در این باره به ایسنا اطلاع داد: اختلاف نظری که درباره اندازه سهم مالکیت فیلم سینمایی مست عشق میان تهیه نمایندگان ایرانی و ترک بروز نموده و موجب توقف ادامه فراوری و آماده سازی و اکران فیلم شده بود با یاری های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل و فصل شد.

او در ادامه گفت: بنابراین با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش های مست عشق به تهیه نماینده ایرانی تحویل داده شده است و به زودی فیلمبرداری بخش های به جای مانده شروع شده و مراحل فنی آماده سازی فیلم پیگیری خواهد شد و مست عشق تا انتها سال آماده نمایش خواهد بود.

در مست عشق بازیگران سرشناسی از ایران و ترکیه بازی می نمایند که به شهاب حسینی (در نقش شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا) و هانده ارچل می توان اشاره نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15826

به "مشکل مست عشق حسن فتحی حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل مست عشق حسن فتحی حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید