فیلم ترکی، 10 سریال ترکیه ای، نام برترین سریال های ترکی

به گزارش طفره، برترین فیلم های تلویزیونی ترکیه (سریال های ترکیه ای) در تمام دوران، اسامی سریال های ترکی

آیا در پی لیستی از برترین سریال های ترکیه ای و سریال های ترکی هستید! سریال هایی که ابتدا در خانه مردم و سپس به قلب مردم راه پیدا کردند. حتی اگر تجربه سفر با تور استانبول و یا تور ترکیه را نداشته باشید، امروزه با تماشای سریال های ترکی با کلمات ترکی استانبولی، اسامی شهر های ترکیه و فرهنگ اهالی محلی ترکیه آشنا شده اید.همانطور که می دانید تقویت فکر با فراگرفتن یک زبان نو ثابت شده و یادگیری یک زبان نو باعث افزایش هوش و تقوت فکر می شود. از این رو، با تماشای سریال های ترکیه ای حتی می توانید زبان ترکی استانبولی خود را تقویت کنید و در اوقات فراغت خود از تماشای یکی از برترین سریال های ترکی لذت ببرید. از سریال های نو ترکیه ای گرفته تا سریال های کلاسیک ترکیه، همه و همه در دیریم ترکیه در اختیار شماست . دراینجا با اسامیبرترین سریال های ترکیه ای آشنا خواهید شد. حتی اگر قصد سفر با یکی از تورهای ترکیه را دارید، می توانید در جهت سفر داستان کوتاهی از یکی از سریال های ترکی را برای همراهان و همسفران خود تعریف کنید.

فیلم ترکی، 10 سریال ترکیه ای، نام برترین سریال های ترکی

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

1. سریال عاشقانه ترکیه ای : سریال عشق ممنوعه Aşk-ı Memņa

سریال عشق ممنوعه، داستان عشق بی حاصل با طرح دراماتیک اغراق آمیز و کلاسیکی است که به وسیله ترکیه ساخته و پخش شد. بهلول جوان و خوش تیپ، عاشق همسر تازه و جوان پدرش می گردد و با گذشت زمان، او هم عاشق بهلول می گردد. و ماجراهایی اتفاق می افتد...

2. سریال طنز ترکیه ای : سریال اولاجاق اوکادار Olacak O Kadar

معروف ترین فیلم ترکیه به وسیله Levent Kırca در سال 1986 ساخته شد و به مدت بیست سال ادامه پیدا کرد. داستانهای Olacak O Kadar به خاطر طنزشان مشهور بودند و همواره به اسم سریالی بسیار سرگرم نماینده و عالی نزد مردم ترکیه یاد می گردد. سریال اولاجاق اوکادار ترکیه را از دست ندهید.

3. سریال ترکیه ای بیزیمکیلار Bizimkiler

یکی از طولانی ترین فیلم های تلویزیونی ترکیه، Bizimkiler بود که نگاهی درست و صادقانه به زندگی افرادی داشت که در یک محله زندگی می کردند. از آنجایی که در دهه هشتاد تنوع زیادی در نمایش های تلویزیونی ترکیه وجود نداشت، فیلم Bizimkiler مخاطبان زیادی پیدا کرد و محبوبیت بالایی هم داشت.

4. سریال عاشقانه ترکیه ای لیلی و مجنون Leyla Ile Mecnun

یکی دیگر از نمایش های پیروز تلویزیونی که در سال 2011 به نمایش گذاشته شد، فیلم لیلی و مجنون بود، مجموعه ای کمدی که بر اساس داستان عشق حماسی لیلی و مجنون است. لیلی و مجنون در یک بیمارستان متولد می شوند، و بعدها وقتی بار دیگر باهم دیدار می نمایند، مجنون عاشق لیلی می گردد، که از یک خانواده ثروتمند است و این باعث می گردد که زندگی اش کاملا متفاوت از قبل گردد. سریال عاشقانه لیلی و مجنون ترکیه را حتما تماشا کنید.

5. سریال طنز ترکیه ای کاردش پای Kardes Payı

Kardes Payı به علت طنز آکادمیک خود، یکی از محبوب ترین فیلم های تلویزیونی ترکیه در بین نسل جوان بود. این سریال طنز روایتی در خصوص دو برادر لوله کش است که می خواهند با اختراعات خود به نوعی دنیا را به مکان خوبی تبدیل نمایند.

6. سریال خانوادگی ترکیه ای سیپر بابا Super Baba

سریال خانوادگی ترکیه ای سیپر بابا یکی از فیلم هایی است که بیشتر مردم ترکیه از دوران کودکی خود به یاد می آورند، سیپر بابا داستان پدری را روایت می نماید که پس از جدایی همسرش در پی ایجاد ارتباطی قوی با فرزندانش است.

7. سریال عاشقانه ترکیه ای ایکینجی باهار İkinci Bahar

İkinci Bahar یکی دیگر از نمایشهای تلویزیونی کلاسیک با درخشش دو بازیگر تلویزیونی مشهور ترکیه، Şener Şen و Türkan Şoray است، داستان این فیلم حول زنی بیوه و مالک رستوران کبابی، علی حیدر است که عاشق آشپز بیوه خود می گردد.

8. سریال طنر ترکیه ای اروپا یاکاسی Avrupa Yakası

اروپا یاکاسی سریال طنز بسیار محبوب ترکیه است که در بین سال های 2004-2009 پخش شد، اروپاا یاکاسی روایت مسائل سرگرم نماینده اسلی Asli، سردبیر مجله مد Avrupa Yakası و برادرش ولکان Volkan، خانواده و همکاران او است.

9. سریال پلیسی ترکیه ای کورتلار وادیسی Kurtlar Vadisi

کورتلار وادیسی Kurtlar Vadisi یکی از پیروز ترین سریال های جنایی ترکیه، در خصوص یکی از کاراگاهان ترکیه ای است که از یک هویت جعلی برای نفوذ به مافیا استفاده می نماید و با تهدیدهای بسیاری روبرو می گردد.

10. سریال تاریخی ترکیه ای محتشم یوزیل Muhteşem Yüzyıl

البته، بدون صحبت کردن در خصوص فیلم Muhteşem Yüzyıl، لیست فیلمهای تلویزیونی ترکیه کامل نمی گردد، این فیلم مجموعه ای از داستان های تاریخی بسیار پیروز بر اساس زندگی سلطان عثمانی عظیم، سلیمان کبیر Süleyman Magnificent و همسرش خرم سلطان است. این سریال با نام سریال خرم سلطان هم بین مردم یاد می گردد.

اگر دوست دارید که با لوکیشن فیلم های معروف آشنا شوید، خوب است که از مطلب لوکیشن های فیلم گلادیاتور هم تماشا کنید.

آیا با زیباترین تماشای های و پربازدید اماکن تماشای ترکیه آشنایید ؟ جاذبه های محبوب و رویایی ترکیه

همه چیز درباره ترکیه، راهنمای ضروری و کامل سفر به ترکیه : راهنمای سفر به ترکیه

اسامی برترین مراکز خرید ترکیه - بازارهای ترکیه : مراکز خرید عظیم استانبول، آنکارا، آنتالیا...

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15263

به "فیلم ترکی، 10 سریال ترکیه ای، نام برترین سریال های ترکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ترکی، 10 سریال ترکیه ای، نام برترین سریال های ترکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید