مرگ 626 نفر از مبتلایان به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش طفره، وزارت بهداشت انگلیس گفت طی 24 ساعت گذشته 626 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان باخته اند.

مرگ 626 نفر از مبتلایان به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 626 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند که این رقم بالاترین میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در انگلیس طی یک هفته اخیر به شمار می رود.

با احتساب این آمارهای امروز، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس اکنون به بیش از 31 هزار نفر رسیده است. این کشور از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا رتبه اول قاره اروپا و رتبه دوم جهان را به خود اختصاص داده است.

البته لازم به ذکر است که آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می کند، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می شود.

چندی پیش نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد؛ این رقم بیش از 2 برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه 22 آوریل) بود.

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 211 هزار نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته 4650 مورد ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس به ثبت رسیده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9087

به "مرگ 626 نفر از مبتلایان به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 626 نفر از مبتلایان به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید