فولکس واگن ID Buzz الهام گرفته از ون میکروباس فراوری شد

به گزارش طفره، فولکس واگن ID Buzz الهام گرفته از ون میکروباس فراوری شد. در ادامه با مشخصات فنی و ظاهری این خودرو نوستالژیک آشنا شوید.

فولکس واگن ID Buzz الهام گرفته از ون میکروباس فراوری شد

خبرنگاران - فولکس واگن از مدل جدیدی رونمایی نموده که با اقتباس از یکی از مشهورترین مدل هایش در دهه پنجاه میلادی ساخته شده است. فولکس آی دی باز (ID Buzz) چهارمین مدل کاملا الکتریکی کارخانه است و از پاییز آینده به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهر آی دی باز با الهام از مدل تایپ 2 کارخانه طراحی شده است. تایپ 2 دومین خودرویی است که فولکس واگن در دهه پنجاه میلادی بعد از بیتل فراوری کرد و آن را با نام های مختلفی از جمله میکروباس به کشورهای مختلف صادر کرد. توجه جوانان هیپی آمریکایی به این خودرو آن را به نمادی از این خرده فرهنگ در دهه شصت میلادی تبدیل کرد.

فولکس واگن ID Buzz با الهام از ون میکروباس طراحی شده است

فولکس واگن پنج سال پیش علاقه اش را برای احیای میکروباس در فرم یک خودرو الکتریکی با نمایش یک کانسپت نشان داد.

کارخانه آلمانی امیدوار است با یادآوری معروفیت این خودرو، توجه کسانی را جلب کند که به طور سنتی مشتری محصولاتش نیستند.

این خودرو از نظر فنی با مدل های الکتریکی دیگر کارخانه مشترک است. علاوه بر مدل سواری، یک مدل برای جا به جا کردن بار هم از آی دی باز ساخته خواهد شد.

مدلی که در بازار آمریکا فروخته می گردد، کشیده تر است و برای هفت نفر جا دارد. فولکس واگن اطلاعات فنی خودرو را منتشر ننموده، اما پیش بینی شده که مقرون به صرفه ترین مدل با هر بار شارژ می تواند تا حدود 320 کیلومتر حرکت کند.

فولکس واگن می گوید تاکسی کاملا خودران آی دی باز در سال 2025 به بازار خواهد آمد
توانایی برقراری ارتباط با دیگر خودروها

آی دی باز به سیستمی مجهز است که می تواند با خودروهای دیگر ارتباط برقرار کند و اطلاعاتی مثل راه بندان را با خودروهای دیگر رد و بدل می نماید. ترمز اتوماتیک پیش از برخورد هم از دیگر امکاناتی است که به صورت استاندارد ارائه می گردد.

فولکس واگن در حال ساخت آی دی باز با سیستم خودرانی در سطح 4 است که با آن خودرو می تواند در مسیرهای مشخصی بدون راننده حرکت کند. قرار است در سال 2025 تاکسی های آی دی باز با این سیستم خودران ساخته گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 20079

به "فولکس واگن ID Buzz الهام گرفته از ون میکروباس فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن ID Buzz الهام گرفته از ون میکروباس فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید