فروشگاه های عظیم پایتخت تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهند کرد

به گزارش طفره، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: نانوایی ها و سوپرمارکت ها و فروشگاه های عظیم پایتخت در نوروز 99 تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهند کرد.

فروشگاه های عظیم پایتخت تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهند کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک استانداری تهران با رؤسای فروشگاه های زنجیره ای و اصناف و انجمن ها در جمع خبرنگاران گفت: طبق آنالیز ها و جلسه ای که برگزار گردید همه رؤسای اصناف موجودی های اقلام را اعلام کردند که در این خصوص اطمینان می دهیم که هیچ نگرانی درباره کمبود کالا وجود ندارد.

گودرزی با بیان اینکه ساعت کار اصناف نانوایی ها و سوپر مارکت ها عظیم تغییری نخواهند کرد و بعضی افزایش نیز خواهند داشت گفت: این مأموریت به بعضی از فروشگاه های عظیم داده شده که تا سرانجام نوروز تا 12 شب خدمت رسانی داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اعلام این نکته که هیچ گونه نگرانی برای کمبود اقلام وجود ندارد و تمام انبار ها پر هستند اضافه کرد: این قول را به مردم می دهیم که تا 6 ماه اینده در سطح استان تهران اقلام و کالا های اساسی در انبار ها موجود است.

بر اساس این گزارش رؤسای فروشگاه های زنجیره ای و اصناف در این جلسه اعلام کردند که هشت فروشگاه در پایتخت به صورت 24 ساعته ارائه خدمات می دهند و بعضی از فروشگاه ها از امروز از هشت صبح تا 9 شب باز خواهند بود.

لازم به ذکر است که در این جلسه عنوان شد که در زمینه تأمین ماکارونی بازار هیچ مسئله ای وجود ندارد و در زمینه گوشت و مرغ نیز اعلام شد با وجود تعطیلی همه کشتارگاه ها تا 3 ماه قادر به تأمین بازار با احتیاج روزانه فعلی 450 تن روزانه برای تأمین گوشت و مرغ مسئله ای نیست و 10 هزار تن گوشت و مرغ ذخیره داریم.

لازم به ذکر است که در جلسه امروز به سهمیه چهار هزار تنی برنج و یک هزار و 750 تنی شکر در تهران نیز اشاره شد و کفایت ذخیره گندم نیز مورد تاکید نهاده شد، همچنین اعلام شد که فراوری شرکت های شوینده و ضدعفونی هم سه برابر شده است و هیچ نگرانی بابت کمبود اقلام در بازار وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8118

به "فروشگاه های عظیم پایتخت تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های عظیم پایتخت تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید