فرودگاه بین المللی یو-تاپائو U-Tapao پاتایا تایلند

به گزارش طفره، پاتایا شهری ساحلی در تایلند است که در فاصله حدودا 170 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است و بواسطه امکانات تفریحی و جاذبه های دیدنی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا بوده است. فرودگاه پاتایا نیز بعنوان تنها فرودگاه بین المللی در پاتایا نیز نقش بسیار پر اهمیتی در جابجایی مسافرهای ورودی را دارد. در این مطلب به معرفی این فرودگاه پرداختیم.

فرودگاه بین المللی یو-تاپائو U-Tapao پاتایا تایلند

فرودگاه پاتایا یا فرودگاه بین المللی یوتاپائو در حد واسط بین پاتایا و رایونگ قرار گرفته است. فرودگاه یوتاپائو با هر دو شهر پاتایا و رایونگ دقیقا 40 کیلومتر فاصله دارد. جدای از ترمینال اصلی فرودگاه پاتایا که پروازهای برنامه ریزی شده و پروازهای چارتری را سرویس دهی می کند؛ فرودگاه یوتاپائو ایستگاه نیروی هوایی سلطنتی و بازوی راست نیروی هوایی نیز می باشد. به همین دلیل از مسافران تور تایلند همیشه خواسته می شود در حین بلند شدن و نشستن هواپیما از فرودگاه عکس نگیرند.

فرودگاه یوتاپائو تعداد کمی از پروازهای روزانه داخلی و بین المللی را اداره می کند. خدمات پروازی دیگر هم در فرودگاه پاتایا فقط سه یا چهار روز در هفته انجام می گیرد. مقصدهای پروازهای فرودگاه پاتایا عبارتست از پوکت، سامویی، چیانگ مایی، هات یایی و یودون تانی در تایلند، شانگهای، ماکائو، نانچانگ، و نانینگ در چین، کوالالامپور در مالزی و سنگاپور. برنامه هایی در حال راه اندازی است تا قابلیت های تجاری فرودگاه یوتاپائو گسترش یابد و آن را به سومین فرودگاه تایلند تبدیل نماید.

فرودگاه یوتاپائو دارای یک ساختمان ترمینال برای ورود و خروج هر دو پرواز داخلی و بین المللی می باشد. دیگر امکانات و خدمات فرودگاه عبارتند از:

  • سوغات سرا
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • کافی نت
  • پیشخوان اطلاعات هتل و تور
  • خدمات پستی
  • حمل و نقل

رسیدن به پاتایا و شهرهای ساحلی نزدیک آن از فرودگاه یوتاپائو کار بسیار راحتی است. پیشخوان خدمات تاکسیرانی و اتوبوسرانی که نزدیک درب خروجی ترمینال واقع شده است، می تواند ترتیب رفتن شما به مقصد نهایی تان هر جا که باشد (بانکوک، پاتایا، اسکله phe به مقصد جزیره سامت، یا اسکله trat به مقصد جزیره چانگ) را بدهد. همچنین می توانید به پیشخوان خدمات کرایه اتومبیل در نزدیکی پیشخوان خدمات تاکسی/ اتوبوس، مراجعه کنید و درخواست اتومبیل نمایید.

منبع: نت تای
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1697

به "فرودگاه بین المللی یو-تاپائو U-Tapao پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی یو-تاپائو U-Tapao پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید