صدیقی: از بازیکنان ذخیره در بازی با ژاپن استفاده می کنم، تجربه بالای ویتنام دلیل باخت ما بود

به گزارش طفره، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان گفت: در حالی به مصاف تیم ژاپن می رویم که از همه بازیکنان در این بازی استفاده خواهم کرد تا تجربه بازی برابر تیم های بزرگ را به دست بیاورند.

صدیقی: از بازیکنان ذخیره در بازی با ژاپن استفاده می کنم، تجربه بالای ویتنام دلیل باخت ما بود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند ، سیما صدیقی پس از شکست شاگردانش برابر تیم ویتنام گفت: بازیکنان تیم ایران بازی خوبی را برگزار کردند. با توجه به برنامه ریزی که داشتیم بازی تیم ویتنام را به هم ریختیم. بازیکنان تیم 70 درصد آنچه را که به آنها گفته بودیم را در زمین اجرا کردند.

وی ادامه داد: بازیکن شماره سه ویتنام بهترین بازیکن این تیم بود اما بازیکنان ایران توانستند به خوبی او را مهار نمایند. اما آنچه در بازی های نزدیک باعث پیروزی یک تیم می گردد تجربه است. در بازی با ویتنام نیز تجربه بازیکنان این تیم عامل اصلی پیروزی آنها شد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران یادآورشد: اشتباهات فردی بازیکنان تیم نیز ناشی از بی تجربگی آنهاست. تیم ما برای ارائه یک بازی خوب و پیروزی به میدان آمده بود و عزمشان را برای برد جزم نموده بودند اما آنها تجربه زیادی ندارند.

صدیقی توضیح داد: بازیکنان ما شاید سالی یک بار مسابقات بین المللی را تجربه نمایند اما تیم هایی مثل ویتنام، ژاپن، هنگ کنگ و تایلند هر دو سه ماه اردوی مشترک دارند و در حال مسابقه و تمرین هستند. این در شرایطی است که اکثر بازیکنان حاضر در تیم امید حتی در لیگ ایران هم فرصت بازی کردن نداشتند. البته سال جاری لیگ خوبی را هم شاهد نبودیم.

وی با اشاره به بازی تیم ایران برابر ژاپن گفت: این که بگوییم برای پیروزی برابر ژاپن به میدان می رویم غیر منطقی است. اما می خواهیم بازی خوبی را داشته باشیم در واقع همه انرژی خود را هم صرف این بازی نمی کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه نمود: در بازی با ژاپن می خواهم از بازیکنان ذخیره تیم نیز استفاده کنم تا تجربه رویارویی با تیم های بزرگ را کسب نمایند.

سیما صدیقی گفت: بیشترین تمرکز ما برای بازی بعدی است. انرژی خود را برای بازی بعد از ژاپن نگه می داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3956

به "صدیقی: از بازیکنان ذخیره در بازی با ژاپن استفاده می کنم، تجربه بالای ویتنام دلیل باخت ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: از بازیکنان ذخیره در بازی با ژاپن استفاده می کنم، تجربه بالای ویتنام دلیل باخت ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید