صحنه ای عجیب در خیابان های دهلی هند!

به گزارش طفره، مرد میانسال هندوستانی که دست به عملی غیرمتمدنانه در خیابانی در دهلی هند زده بود هرگز تصور نمی کرد که به سوژه داغ رسانه های این کشور تبدیل گردد.

صحنه ای عجیب در خیابان های دهلی هند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که در آن یک مرد میانسال هندوستانی اقدام به دزدیدن یک گلدان از باغچه عمودی خیابانی در دهلی می نماید تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شده است.

در این ویدئو مشاهده می گردد که این مرد ابتدا یک گلدان پلاستیکی را از داخل باغچه در آورده و پس از خالی کردن محتویات گلدان آن را در داخل کیف خود قرار می دهد. این ویدئو نشان می دهد پس از آنکه شاهد عینی با تلفن همراهش آغاز به فیلمبرداری از این مرد می نماید و او را خطاب قرار می دهد، این مرد اقدام به فرار می نماید.

این ویدئو ابتدا با کپشن آیا نمی دانید این مرد چرا باغچه عمومی خیابان را تخریب و اقدام به بردن گلدان های آن می نماید؟ اگر ما نتوانیم جلوی چنین افرادی را بگیریم، هرگز نبایستی دولت را مقصر بدانیم. من می توانستم به راحتی این مرد را دستگیر کنم و به پلیس تحویل دهم اما اجازه دادم او فرار کند. در فیسبوک منتشر شد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در هند بویژه فیسبوک و توئیتر با واکنش شدید کاربران این کشور همراه بود و بسیاری از آنها با بازنشر آن خشم خود را از اقدام غیرمتمدنانه این مرد ابراز کردند. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در پستی توئیتری نوشت: علت اینکه چرا هندوستان هرگز پیشرفت نمی نماید. شرم آور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4316

به "صحنه ای عجیب در خیابان های دهلی هند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ای عجیب در خیابان های دهلی هند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید