سومین دوره از مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، زمان ثبت نام برای حضور در سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم امروز دوشنبه چهارم آذرماه به سرانجام رسید و این رویداد روز 14 آذرماه جاری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

سومین دوره از مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود

هدف از برگزاری مسابقه کدنویسی مبهم (Spaghetti) صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه نویسی شرکت کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت شرکت کنندگان مسابقه، بعد از این رویداد وارد بازار کار شوند.

مخاطبین این رویداد دانشجویان و برنامه نویسان (جهت شرکت در مسابقه)، شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی (جهت استفاده از خروجی های مسابقات) و شرکت و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات (جهت استفاده از خروجی های مسابقات) خواهند بود.

مزایای شرکت در این مسابقه برای برنامه نویسان شامل یادگیری، تمرین، رقابت و استخدام در شرکت های معتبر است. به این معنی که بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می شود. ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و دریافت تایید فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می آورد و رقابت، آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر هستند و نشان دهنده مهارت افراد در برنامه نویسی خواهند بود.

پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد.

هر تیم برای شرکت در مسابقه باید به ناخوانا ترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای مشخص به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5991

به "سومین دوره از مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره از مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید