سولسشایر: لازم نیست دانشمند باشید تا بدانید تیم ما مهاجم لازم دارد، لوکاکو خودش نخواست در منچستریونایتد بماند

به گزارش طفره، سرمربی شیاطین سرخ از مدیر اجرایی این باشگاه درخواست کرد که در ماه ژانویه یک مهاجم جدید به فهرست بازیکنان او اضافه کند.

سولسشایر: لازم نیست دانشمند باشید تا بدانید تیم ما مهاجم لازم دارد، لوکاکو خودش نخواست در منچستریونایتد بماند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، اولگنار سولسشایر به ضعف خط حمله منچستریونایتد در این فصل از رقابت های لیگ برتر و احتیاج به خرید گزینه های جدید برای تقویت این خط اعتراف کرد.

منچستریونایتد تابستان سال جاری روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اش را به اینتر فروخت و به جای او هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرد. این باشگاه کوشش داشت که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما باشگاه ایتالیایی در آخرین روزهای بازار جابجایی از فروش مهاجم کروات خود خودداری کرد.

سولسشایر گفت: ما به الکسیس سانچس و روملو لوکاکو اجازه دادیم که بروند و احتیاجی نیست دانشمند باشید تا بدانید که تیم ما با بازگشایی دوباره بازار جابجایی به خرید مهاجم احتیاج دارد. ما در صدد اضافه کردن خلاقیت و افزایش تعداد گل های مان هستیم. قطعاً باید بیشتر از این ها گل بزنیم. در حوزه تدافعی کارهای فوق العاده ای انجام داده ایم اما من از کارهایی که برای تقویت خط حمله مان انجام دادیم، راضی نیستم.

منچستریونایتد در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر تنها 4 گل زده و در آخرین بازی اش مقابل راچدیل در دور سوم جام اتحادیه انگلیس هم در انتها 90 دقیقه به تساوی یک - یک رضایت داد و در ضربات پنالتی پیروز به شکست میهمان خود شد.

شیاطین سرخ با فروش لوکاکو به اینتر، بازیکنی را از دست دادند که در دو فصل حضورش در اولدترافورد 42 گل زده بود. این مهاجم بلژیکی در اینتر آغاز خوبی داشته و با زدن 3 گل در 6 بازی بهترین گلزن این فصل اینتر در سری A است. با این حال سولسشایر می گوید از اینکه به بازیکن سابق اورتون اجازه رفتن داده، پشیمان نیست. او گفت: وقتش شده بود که روملو از جمع ما برود. خود او هم این موضوع را می داند. او خودش نمی خواست اینجا بماند، پس نگه داشتن بازیکنانی که خودشان نمی خواهند بمانند، چه فایده ای دارد؟

منچستریونایتد در آخرین روزهای بازار تابستانی کوشش کرد که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما در نهایت طرف ایتالیایی حاضر به فروش بازیکن خود نشد. اکنون اما دوباره خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه با بازگشایی بازار در ماه ژانویه، یونایتد دوباره به سراغ مانژوکیچ خواهد رفت. مهاجم کروات 33 ساله یوونتوس در این فصل حتی یک بازی هم انجام نداده و نامش در فهرست اروپایی یوونتوس هم قرار ندارد. اخیراً یکی دو باشگاه قطری از جمله الریان به او پیشنهاد داده اند اما ظاهراً بازیکن سابق اتلتیکومادرید ترجیح می دهد که در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4139

به "سولسشایر: لازم نیست دانشمند باشید تا بدانید تیم ما مهاجم لازم دارد، لوکاکو خودش نخواست در منچستریونایتد بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: لازم نیست دانشمند باشید تا بدانید تیم ما مهاجم لازم دارد، لوکاکو خودش نخواست در منچستریونایتد بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید