سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فاکسکان در هندوستان برای تسریع فراوری آیفون ها

به گزارش طفره، به نقل از رویترز، فاکسکان در نظر دارد 1 میلیارد دلار روی یکی از شرکت های موجود در هندوستان سرمایه گذاری کند تا بدین ترتیب فراوری آیفون ها با سرعت بیشتری انجام گیرد.

سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فاکسکان در هندوستان برای تسریع فراوری آیفون ها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

همانطور که می دانید، گسترش بیماری کرونا باعث شده بسیاری از شرکت های فراوریی به تعطیلی کشانده شوند و همین مسئله به شرکت های عظیمی نظیر اپل ضرر عظیمی رساند. اما اینطور که به نظر می رسد، فاکسکان که عظیم ترین شرکت فراوری آیفون به حساب می آید میخواهد برای تسریع فرایند فراوری این محصولات، روی شرکتی در هندوستان سرمایه گذاری کند. این اقدام فاکسکان حدودا 3 سال به طول می انجامد و در صورت تکمیل شدن، 6000 شغل ایجاد می نماید.

اینطور که به نظر می رسد، اپل از فاکسکان خواسته بود در راستای کمتر شدن وابستگی به چین، خط مونتاژ خود را به خارج از چین ببرد تا بدین ترتیب در صورت بوجود آمدن مسائل ناخواسته نظیر کرونا یا جنگ تجاری که اکنون نمونه آن را بین آمریکا و چین شاهد هستیم، ضرری به کوپرتینویی ها وارد نشود.

فاکسکان به اپل تضمین داد ویروس کرونا مسئله ای در فراوری آیفون ها بوجود نخواهد آورد!

در حال حاضر شعبه واقع در جنوب هندوستان فاکسکان، مشغول فراوری آیفون XR است. اما فاکسکان در نظر دارد فراوری مدل های بیشتری از گوشی های اپل را در دومین کشور پر جمعیت جهان (هندوستان) انجام دهد.

البته هنوز هیچ یک از این شرکت ها چنین خبری را تایید نکرده اند و حتی نامی هم از منبعی که این اطلاعات را به رویترز رسانده برده نشد. بنابراین باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9978

به "سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فاکسکان در هندوستان برای تسریع فراوری آیفون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فاکسکان در هندوستان برای تسریع فراوری آیفون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید