واکنش چین به دروغ پردازی و ارائه اطلاعات غلط آمریکا درباره کرونا

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، هوا چون اینگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه بار دیگر به دروغ پردازی و ارائه اطلاعات غلط واشنگتن علیه کشورش در مورد ویروس کرونا واکنش نشان داد.

واکنش چین به دروغ پردازی و ارائه اطلاعات غلط آمریکا درباره کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره نوشت: انتشار مداوم اطلاعات نادرست توسط آمریکا شاید برای مدتی بعضی را سردرگم و گمراه کند؛ اما در انتها حقایق، گویای ماجرا خواهند بود.

این دیپلمات ارشد چینی در ادامه افزود: در 23 ژانویه و زمانیکه ووهان قرنطینه شده بود، آمریکا فقط ادعای ثبت 1 مبتلا را داشت. آمریکا وقتی در 13 مارس شرایط اضطرار ملی اظهار داشت، 1896 مبتلا داشت. زمانی که چین صفر شدن مبتلایان با منشأ محلی را در 19 مارس اظهار داشت، آمریکا 7087 مبتلا داشت. اکنون آمریکا 1570583 مبتلا و 93533 فوتی دارد. چه کسی باید جوابگو باشد؟

واکنش سخنگوی وزارت خارجه چین در حالی مطرح می گردد که ترامپ در ابتدای شیوع کرونا از رئیس جمهور چین به دلیل واکنش مطلوب به این بیماری تشکر کرد؛ اما مطابق با رویه معمول کاخ سفید پس از مدتی به شایعه پراکنی علیه این کشور در مورد منشأ کرونا پرداخت و پکن را به واکنش دیرهنگام و نامطلوب به این ویروس متهم کرد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9242

به "واکنش چین به دروغ پردازی و ارائه اطلاعات غلط آمریکا درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به دروغ پردازی و ارائه اطلاعات غلط آمریکا درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید