آیا ما واقعا ً به یک محل مقایسه ای از سایت های مقایسه پرواز نیاز داریم؟

به گزارش طفره، این راز نیست که یک وب سایت مقایسه پرواز را می‌خواند وقتی که رزرو بلیط بعدی شما ممکن است به احتمال زیاد باعث صرفه‌جویی صدها پوندی در کرایه هوا شود . اما اگر شما این سایت‌ها را در مقابل هم قرار دهید چه؟

آیا ما واقعا ً به یک محل مقایسه ای از سایت های مقایسه پرواز نیاز داریم؟

این دقیقا ً همان چیزی است که Cheap Finder انجام می‌دهد .
توصیف خود را به عنوان یک جستجوی متا متا توصیف می‌کند ، به طور گسترده یک محل مقایسه‌ای از سایت‌های مقایسه پرواز را توصیف می‌کند - و ادعا می‌کند که صدها پوند را ذخیره کرده‌است 

زوریخ به چین 350 پوند در اکثر سایت‌های مقایسه‌ای پرواز بود ، اما پس از آن Skyscanner آن را 140 پوند دریافت کرد. اریک صدیقی ، موسس و مدیر عامل Cheap Flights ، توضیح داد که گاهی اوقات اختلافات قیمت شدیدی وجود دارد .

در بسیاری از موارد ، این سایت‌ها مدعی هستند که بهترین معامله را دارند ، اما اگر شما یک مقایسه سایت را انجام دهید ، به طور کلی ، ممکن است در حدود 10 تا 20 پوند پس‌انداز کنید . برای مسافران آگاه از بودجه همه چیز افزوده می‌شود .

صدیقی که 10 سال پیش این سایت را تاسیس کرده بود، اما اکنون در حال بررسی آن است ، می‌گوید که مسافران باید قبل از رزرو ، حداقل چهار سایت مقایسه‌ای را مقایسه کنند . او ادعا می‌کند که مشتریان را در حدود 2 میلیون پوند در سال افزایش داده‌است .
Finder Flights Cheap ( cheapflightsfinder.com ) به شکل یک سایت مقایسه معمولی مانند Skyscanner یا Kayak کار می‌کند . کاربران ورودی ترجیح داده ، مقصد و تاریخ‌ها را وارد می‌کنند و روی جستجو کلیک می‌کنند .
نتایج از حداقل شش مکان - Kayak ، Cheapflights ، Skyscanner ، Momondo ، گوگل پروازها و Jetcost - سپس در زبانه‌های جداگانه ظاهر می‌شوند .
هفته آینده از طریق تلگراف "ساندی‌تلگراف " برای بازگشت به مادرید از لندن مشخص شد که Kayak ، Momondo و Cheapflights برای 91 پوند ، Skyscanner یورو 100 ، Jetcost یورو 89 ، و گوگل 137 پوند برای این کار پیشنهاد دادند .
صدیقی گفت که مردم باید آگاه باشند که گوگل همیشه ارزان‌ترین معامله را تامین نمی‌کند ، به خصوص با پروازه‌ای دوربرد ، که توضیح داد که سایت‌های مقایسه متفاوتی با آژانس‌های مسافرتی و خطوط هوایی مشارکت دارند که به همین دلیل است که قیمت‌ها تغییر می‌کنند .

سایت‌هایی که API های مختلفی دارند و برخی از آن‌ها نرخ خاصی را از دست خواهند داد و یا آن‌ها را به اشتباه ثبت می‌کنند تا ظاهر نشوند .
یکی دیگر از موارد بررسی ، برای بازگشت پروازه‌ای از لندن به سنگاپور ، دوباره در هفته آینده ، حدود 100 پوند بین ارزان‌ترین و most پروازه‌ای گوگل پیدا شد و گوگل پروازه‌ای خود را دوباره به قیمت بسیار گران ارائه کرد .

صدیقی گفت که سایت‌های مقایسه هیچ مشکلی با Finder Cheap Finder پیدا نمی‌کنند چون به تست کردن خدمات آن‌ها علیه رقبا کمک می‌کند و بسیاری از آن‌ها با او شراکت دارند .
اگر چه تمرکز بر سایت Siddiquis مقایسه سایت‌های مقایسه است ، آن همچنین برای آن مسافرانی که در مورد محل و زمانی که می‌خواهند سفر کنند انعطاف‌پذیر عمل می‌کند .
برای مثال ، در سایت در زمان انتشار ، پیشنهاد بازگشت پروازه‌ای به دوبلین از لندن به قیمت 14 پوند ، بازگشت به کلن برای قیمت یک‌سان و کرایه برگشت به Gdansk یورو برای 17 پوند است .
البته ، این اولین بار نیست که به این نکته اشاره شده‌است که سایت‌های مقایسه پرواز نقاط قوت متفاوتی دارند .
برای راهنمای جامع ما در بهترین وب سایت جستجو ، همه تلاش و آزمایش شد.

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 77

به "آیا ما واقعا ً به یک محل مقایسه ای از سایت های مقایسه پرواز نیاز داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ما واقعا ً به یک محل مقایسه ای از سایت های مقایسه پرواز نیاز داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید