زبان آلمانی هاشمیان را به ویلموتس رساند

به گزارش طفره، مارک ویلموتس دلیل انتخاب وحید هاشمیان به عنوان تنها دستیار ایرانی اش را آشنایی این مربی جوان به زبان آلمانی گفت. هاشمیان از امروز در کنار فریرا و ویلموتس در کادر فنی تیم ملی ایران است.

زبان آلمانی هاشمیان را به ویلموتس رساند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

مارک ویلموتس در میان صحبت هایش اعلام نمود وحید هاشیمان دستیار ایرانی اش خواهد بود. پیش تر برآورد های دیگری می شد اما در نهایت معین گردد که دستیار او کسی نیست جز وحید هاشیمان. احتمالا سایر دستیارانش را خودش انتخاب خواهد نمود و هاشیمان تنها گزینه ایرانی مهم در کنار او خواهد بود. باز جای شکرش باقی است که ویلموتس مانند کی روش زیر قول و قرارهایش با فدراسیون فوتبال نزد و لااقل یک گزینه ایرانی را در کنارش خواهد نشاند.

اما دلیل انتخاب هاشیمان چه بود و سرمربی تیم ملی چرا و به چه دلیل از این گزینه بهره گرفته است. پاسخ سوال چندان پیچیده نیست. ویلموتس می خواهد گزینه ای کنارش باشد که یکی از دو زبان فرانسه یا آلمانی را روان صحبت کند که هاشیمان از این خصیصه برخوردار است و می تواند با سرمربی تیم ملی آلمانی تکلم کند و بی واسطه حرف هایش را به زبان بیاورد. در واقع تنها دلیل گزینش هاشمیان آشنایی با زبان آلمانی بود که این مربی جوان را به تیم ملی پیوند زد.

اینکه هاشمیان از فرصت به دست آمده چه اندازه استفاده کند معین نیست اما این انتخاب فضای مناسبی دراختیارش خواهد گذاشت تا بعد از سال ها تعامل و فعالیت در کنار ویلموتس به یکی از مربیان با تجربه و مطلع فوتبال ایران بدل گردد و چه بسا در آینده خود نیز گزینه ای برای راهنمایی تیم ملی باشد. هاشمیان از آن دست چهره هایی است که اگر قدم های بعدی را به درستی بردارد می تواند روزی به راهنمایی تیم ملی نیز فکر کند و سرمربی تیم ملی باشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2511

به "زبان آلمانی هاشمیان را به ویلموتس رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان آلمانی هاشمیان را به ویلموتس رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید