رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی خاتمه نامه های دانشجویی

به گزارش طفره، پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی سرانجام نامه های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب های اجتماعی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی خاتمه نامه های دانشجویی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی سرانجام نامه های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب های اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه رونمایی شد.

جشنواره ملی سرانجام نامه های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن های علمی جامعه شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روان شناسی اجتماعی برگزار می گردد.

این جشنواره ملی با هدف توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب های اجتماعی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و دانشگاه و بهره گیری از نتایج و یافته های سرانجام نامه های دانشجویی به منظور ارائه راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مسائل و آسیب های اجتماعی، مسائل و آسیب های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی محورهای جشنواره محورهای این همایش را تشکیل می دهند.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که از ابتدای سال 1390 تاکنون از رساله های خود دفاع نموده اند، امکان مشارکت در این جشنواره را خواهند داشت و مهلت ارسال آثار تا 25 فروردین ماه سال آینده است.

علاقه مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره ملی و کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به نشانی الکترونیکی https://farhangi.msrt.ir/fa/news/45794مراجعه نمایند؛ این سامانه امکان مشارکت و بارگذاری سرانجام نامه ها را فراهم نموده است.

همچنین در این آیین از نشریه الکترونیکی دوماهنامه نامه فرهنگی نیز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1522

به "رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی خاتمه نامه های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی خاتمه نامه های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید