روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد

به گزارش طفره، یک مقام نیرو های دموکراتیک سوریه گفت که روسیه طبق تمایل این گروه ده ها دستگاه خودروی زرهی و نفربر را برای مقابله با عملیات احتمالی ترکیه در استان حلب به شرق این منطقه فرستاده است.

روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیرو های روسی مستقر در سوریه روز یکشنبه تجهیزاتی نظامی را به دو منطقه منبج و عین العرب در شرق استان حلب در شمال سوریه فرستادند، دو منطقه ای که تحت کنترل مشترک نیرو های دموکراتیک سوریه و نیرو های دولتی سوریه قرار گرفته است.

پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع محلی گزارش داد: ده ها خودروی زرهی و نفربر های روسیه به منبج و عین العرب رسیدند تا حضور خود را در نزدیکی مرز های ترکیه تقویت نمایند.

یک مقام نظامی نزدیک به نیرو های دموکراتیک سوریه گفت: هدف از رسیدن این تجهیزات نظامی روسیه تقویت مواضع ارتش سوریه و روسیه در نزدیکی مناطق نفوذ ترکیه است به خصوص که حرف و حدیث ها از تصمیم آنکارا برای انجام یک عملیات نظامی در این منطقه حکایت دارد.

وی رسیدن تجهیزات نظامی روسیه به این دو منطقه را با اطلاع نیرو های دموکراتیک سوریه و تمایل آن دانست و گفت: این تجهیزات یک هفته ای است که در حال رسیدن به منطقه است و همچنان هم این فرایند ادامه دارد.

نیرو های روسیه پایگاه های نظامی متعددی را در استان های حلب، الرقه و الحسکه ایجاد نموده است که از مهم ترین آن ها در دو فرودگاه الطبقه و القامشلی و همچنین در شهر عین عیسی در شمال شهر الرقه و در خطوط تماس میان نیرو های دموکراتیک سوریه و ارتش سوریه است.

روسیه همچنین در نقاط دیگری نزدیک منبج و عین العرب و شمال شرق شهر الرقه نیز مستقر است.

ترکیه در مقطع اخیر هزاران نفر از نیرو های گروه شبه نظامی ارتش ملی سوریه را برای شروع عملیات نظامی علیه نیرو های دموکراتیک سوریه در این منطقه آماده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8454

به "روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید