دورهمی رسول با جامعه کشتی ، خادم وارد گود شد

به گزارش طفره، رسول خادم طبق رسمی که در این سال های اخیر مدیریت در فدراسیون کشتی داشته، باز هم در کنار جمعی از اهالی کشتی به زورخانه رفت و ورزش پهلوانی را انجام داد، اتفاقی که باز هم برای او شایعه به راه انداخت.

دورهمی رسول با جامعه کشتی ، خادم وارد گود شد

رسول خادم با حضور در زورخانه ای در کرج با جمعی از جامعه کشتی دیدار کرد. رسول خادم که تا چندی پیش رئیس فدراسیون کشتی بود و همین الان هم یکی از افراد تاثیر گذار این رشته است، طبق عادت همیشگی خود با حضور گود زورخانه به انجام ورزش زورخانه ای پرداخت. رسول خادم بعد از این برنامه هم در رستورانی در کرج دورهمی را با بعضی از جامعه کشتی داشت. ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی ، حمید کمک رئیس هیات کشتی البرز و همچنین جمعی دیگر از دوستان خادم در این نشست حاضر بودند.

رسول خادم به رغم اینکه نقدها زیادی از او در سال های اخیر به دلیل عملکردش در کشتی شده اما هنوز هم یک شخصیت ویژه برای جامعه کشتی محسوب می گردد.

با توجه به نزدیک بودن برگزاری انتخابات فدراسوین کشتی هر دیداری که خادم با جامعه کشتی برگزار می نماید، حواشی را به دنبال دارد. به خصوص این که این روزها بیش از همواره شنیده می گردد که برادرش امیر رضا خادم هم قصد حضور در عرصه انتخابات فدراسیون کشتی را دارد.

این دیدار هم می تواند این شائبه را به وجود بیاورد که شاید او برای گزینه مورد نظرش در حال رایزنی و برنامه ریزی است.

ص 5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1437

به "دورهمی رسول با جامعه کشتی ، خادم وارد گود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی رسول با جامعه کشتی ، خادم وارد گود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید