لایق: با توجه به اعلام قبلی داورزنی و اسبقیان در انتظار اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم

به گزارش طفره، دبیر فدراسیون کشتی گفت: باوجود اعلام قبلی معاونان وزیر در مورد معین شدن زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تا هفته اول اسفند، هنوز هیچ تاریخی به ما اعلام نشده است.

لایق: با توجه به اعلام قبلی داورزنی و اسبقیان در انتظار اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم

رضا لایق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه گفته شده بود تا هفته اول اسفند تاریخ ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون کشتی اعلام خواهد شد، گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده، ما هم منتظریم که این اتفاق رخ دهد. انتظار ما هم از جهت مصاحبه ای است که پیش از این آقایان داورزنی و اسبقیان با رسانه ها داشتند. فکر می کنم تا دهه اول اسفند در مورد زمان ثبت نام از کاندیداها نامه ای به ما زده گردد.

وی در مورد اینکه گفته می گردد احتمال عدم برگزاری انتخابات تا المپیک وجود دارد، توضیح داد: واقعا نمی دانم ممکن است این اتفاق رخ دهد یا نه، ما هم این موضوع را از گوشه و کنار شنیده ایم و مراجعی که در این خصوص تصمیم گیرنده هستند می توانند درموردش صحبت نمایند. چیزی که هست هنوز هیچ موضوعی در مورد انتخابات کشتی به صورت رسمی از وزارتخانه به ما اعلام نشده است.

لایق در پاسخ به این سوال که آیا اداره فدراسیون با سرپرست بیش از 6 ماه منع قانونی ندارد؟ گفت: در اساسنامه آمده است که بعد از 6 ماه باید انتخابات برگزار گردد، اما از وجود بند و تبصره ای در اساسنامه بی خبرم که با استناد به آن بگردد حالا حالاها فدراسیون را با سرپرست اداره کرد.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به وضعیت مناسب تیم های ملی آزاد و فرنگی اعلام نمود: یک تیم تا چند روز دیگر در جام دانکلوف به میدان خواهد رفت که این رقابت ها محک بسیار خوبی برای کشتی گیران ما است. بعد از آن هم مسابقات جام جهانی را در پیش داریم که امیدهای مان تمرینات شان را دنبال می نمایند و حضور در این میدان انگیزه خوبی در بین کشتی گیران این رده سنی ایجاد نموده است. امیدها و بزرگسالان مسابقات قهرمانی آسیا را هم در پیش دارند. تیم ملی فرنگی هم شرایط خوبی دارد و این روزها علاوه بر برپایی اردوی مشترک با تیم های اروپایی، در جام بین المللی مجارستان نیز حضور پیدا نموده است. خداراشکر همه چیز طبق روال پیش می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1484

به "لایق: با توجه به اعلام قبلی داورزنی و اسبقیان در انتظار اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایق: با توجه به اعلام قبلی داورزنی و اسبقیان در انتظار اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید