خبرنگاران 19 هزار ماسک در رُشتخوار خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش طفره، تربت حیدریه- خبرنگاران- فرماندار شهرستان رُشتخوار در خراسان رضوی از توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی توسط کارخانه فولاد امید نور و مشخص مالی بخش جنگل از توابع این شهرستان با هدف مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 19 هزار ماسک در رُشتخوار خراسان رضوی توزیع شد

خالقداد عرب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مقرر شد کارخانه فولاد امید نور رشتخوار با همکاری امدادگران هلال احمر در چند روز آینده توزیع ماسک در این شهرستان را به 60 هزار عدد افزایش دهند تا تمام جمعیت این منطقه از این کالای بهداشتی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین این کارخانه 15 کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت زهرا (س) رشتخوار تحویل داد که این اقدام با توجه به محدودیت های موجود در حوزه بهداشتی علاوه بر برطرف مشکل، فرایند خدمت رسانی به بیماران را تسریع می بخشد.

فرماندار رشتخوار گفت: با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی چند روز گذشته، این شهرستان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است و در صورت تداوم شرایط موجود، فرایند خدمت رسانی به بیماران با توجه به محدودیت های بهداشتی با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

عرب اضافه نمود: با توجه به شرایط موجود و همزمانی آن با فصل برداشت زعفران، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، سیاه شدن شرایط بیماری کرونا در رشتخوار دور از انتظار نیست.

وی افزود: در صورت تداوم شرایط موجود در شهرستان رشتخوار و بی توجهی بعضی از مردم نسبت به دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، بی شک شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

شهرستان 65 هزار نفری رشتخوار در 209 کیلومتری جنوب مشهد واقع است و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است.

بر طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 42 هزار و 461 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11655

به "خبرنگاران 19 هزار ماسک در رُشتخوار خراسان رضوی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 19 هزار ماسک در رُشتخوار خراسان رضوی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید