خبرنگاران هیچ بیماری در بیمارستان امام علی (ع) کرج براثر قطع برق فوت نکرده است

به گزارش طفره، کرج - خبرنگاران - رییس بیمارستان امام علی (ع) در تشریح حادثه قطع برق این بیمارستان گفت که هیچ بیماری براثر این حادثه فوت نکرده است.

خبرنگاران هیچ بیماری در بیمارستان امام علی (ع) کرج براثر قطع برق فوت نکرده است

دکتر منصور آذریان شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان داشت: قطع برق بیمارستان امام علی (ع) روز گذشته براثر سرقت در یکی از تابلوهای برق بیمارستان رخ داد که حدود یک ساعت و 45 دقیقه این قطعی ادامه داشت.

آذریان گفت : در سالن آی سی یو بیمارستان که برق آن قطع شده بود 33 بیمار وجود داشت که 11 نفر آنان به تنفس مصنوعی احتیاج داشتند که بلافاصله برق اضطراری یو . پی. اس بیمارستان فعال و روشن شد و نیم ساعت از برق این سیستم استفاده شد و سپس به وسیله دستگاه های تنفس مصنوعی دستی اکسیژن لازم به 11 بیمار احتیاجمند داده شد.

وی با بیان اینکه روزانه تعدادی از بیماران بدحال کووید19 در بیمارستان مذکور جان خود را از دست می دهند، اضافه نمود: در زمان قطعی برق سه نفر از بیماران بدحال جان خود را از دست دادند اما نه به علت قطعی برق بلکه پیشرفت بیماری علت مرگ آنان بوده است.

وی گفت: افرادی که فوت کردند میزان اکسیژن آنان حدود 60 درصد و سالمند بوده و مرگ آنان ناشی از شدت بیماری ثبت شده نه قطعی برق ، چرا که در زمان قطعی برق به طور مستمر اکسیژن به آنان داده شده است.

آذریان گفت: چند ساعت قبل از این حادثه حدود 10 بیمار بدحال کووید 19 در این بیمارستان فوت کردند که شدت آسیب بیماری علت مرگ این گونه بیماران است.

وی گفت : بیمارانی که فوت می نمایند بیشتر آنان افراد وخیم حال و سالمند هستند.

آذریان تاکید نمود که مرگ هیچ بیماری براثر قطعی برق یا نارسایی در خدمات اکسیژن رسانی نبوده بلکه شدت بیماری سبب مرگ سه بیمار شده است.

وی گفت : اکنون 70 بیمار کووید19 در این بیمارستان بستری هستند.

همچنین روابط عمومی شرکت توزیع برق استان البرز شامگاه یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام نمود که برابر آنالیز های به عمل آمده قطع برق بیمارستان امام علی (ع) مربوط به شبکه سراسری توزیع برق نبوده و موردی در مورد قطع برق و مشکل شبکه توزیع در محدوده این بیمارستان به سامانه های ورودی شرکت برق اعلام نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14059

به "خبرنگاران هیچ بیماری در بیمارستان امام علی (ع) کرج براثر قطع برق فوت نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیچ بیماری در بیمارستان امام علی (ع) کرج براثر قطع برق فوت نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید