ابوالفضل شاه کرم درگذشت

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران- ابوالفضل شاه کرم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امروز، دوشنبه 31 خرداد درگذشت.

ابوالفضل شاه کرم درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خانم سمانه شاه کرم، دختر این بازیگر درباره دلیل فوت او شرح داد: حدود 20 روز پیش پدرم به دلیل مسائل کلیه در بیمارستان بستری شد و در ادامه به دلیل تورم شدید در ناحیه شکم به آی سی یو منتقل شد. سپس به علت پارگی اثنی عشر تحت عمل جراحی نهاده شد.

او ادامه داد: پدرم چند روزی در آی سی یو بستری بود و بعد به بخش عمومی منتقل شد و همه چیز خوب پیش می رفت بود تا اینکه دوباره تورم شکم شروع و تعیین شد ریه اش آب آورده است و از روز سه شنبه هفته پیش بتدریج هوشیاری اش هم کم شد.

وی اضافه نمود: این بازیگر بامداد روز چهارشنبه دوباره تحت عمل جراحی نهاده شد که به مراتب سخت تر از عمل قبلی بود، زیرا در این مدت تنها ده درصد ریه او کار می کرد و تنفسش با دستگاه بود.

این بازیگر امروز، دوشنبه 31 خرداد حدود ساعت 6 صبح از جهان رفت.

خانم سمانه شاه کرم درباره زمان خاکسپاری پدرش شرح داد: احتمالا خاکسپاری فردا انجام گردد و ایشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد، ولی فعلا در پزشکی قانونی هستیم، زیرا طبق اعلام بیمارستان، علت فوت پدر، ایست قلبی است، اما این موضوع باید در پزشکی قانونی تأیید گردد.

زنده یاد ابوالفضل شاه کرم متولد سال 1334 بود که در بیش از 50 اثر نمایشی و چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بازی کرد.

بازی در نمایش هایی همچون کوچ، غربت، چشم در برابر چشم، میلاد، شبی در حلبی آباد و فیلم های سینمایی مارمولک، خرس، مهمان داریم و نیز مجموعه های تلویزیونی امام علی، خاک سرخ، آشپزباشی و ... بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14720

به "ابوالفضل شاه کرم درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوالفضل شاه کرم درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید