خبرنگاران نمایشگاه ترامپیسم و حقوق بشر در بوشهر گشایش یافت

به گزارش طفره، بوشهر- خبرنگاران- به مناسبت بزرگداشت 13 آبان سه شنبه نمایشگاه کاریکاتور، کارتون و پوستر با موضوع استکبارستیزی، ترامپیسم و حقوق بشر در گالری سوره مهر حوزه هنری بوشهر گشایش یافت.

خبرنگاران نمایشگاه ترامپیسم و حقوق بشر در بوشهر گشایش یافت

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه بین المللی به مناسبت هفته استکبارستیزی و روز بزرگداشت 13آبان تا 19 آبان ماه در نوبت صبح از 9 تا 13 پذیرای بازدیدکنندگان است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در ارتباط با برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 44 اثر کاریکاتور از هنرمندان بین المللی در ارتباط با استکبارستیزی سیاست گذاری های آمریکا و نوع دخالت آن در امور بین المللی و نشر ابعاد بین المللی هنر مقاومت به معرض نمایش گذاشته شده است.

امید پارسایی فر اضافه کرد: هرکدام از این آثار مفاهیم عمیقی در زمینه مباحث حقوق بشر و اتفاقاتی که به واسطه یک روحیه استکبارستیزی و جهان خواری آمریکا در جهان روزبه روز قوت و تشدید شده را مورد اشاره قرار می دهد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار کاریکاتوریست هایی از کشور مختلف جهان از جمله ایران، آمریکا، اندونزی، ژاپن، ایتالیا، مکزیک، یونان و آلمان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پارسایی فر یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در شبکه های اجتماعی نیز بارگذاری خواهد شد تا علاقه مندانی که امکان حضور ندارند روی شبکه های مجازی از این آثار بهره مند خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11344

به "خبرنگاران نمایشگاه ترامپیسم و حقوق بشر در بوشهر گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه ترامپیسم و حقوق بشر در بوشهر گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید