خانه بی سقف به چاپ رسید

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران الیزابت برگ از نویسندگانی است که همیشه رمان هایش جزو پرفروش­ ترین کتاب­ های نیویورک تایمز هستند. اما در میان آثارش، خانه بی سقف صندلی ویژه ای دارد و علاوه بر پیدا کردن مخاطبانی فراوان، رمانی مهم و جدی محسوب می گردد. چنان که باشگاه کتابخوانی اپرا وینفری این رمان را به عنوان کتابی تأثیرگذار انتخاب کرد تا خوانندگانش درباره آن بحث و گفتگو نمایند. خانه بی سقف همچنین دستمایه ساخت یک فیلم تلویزیونی به همین نام شد؛ فیلمی که در سال 2003 از تلویزیون امریکا پخش و با استقبال گسترده ای روبرو شد.

خانه بی سقف به چاپ رسید

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

الیزابت برگ در این رمان، از ترس ها و تردیدها و البته امیدواری های زنی سخن می گوید که بسیاری از انسان ها در زندگی خود تجربه نموده اند. نشریه سنت لوییس پست دیسپچ در همین باره عنوان نموده است: الیزابت برگ با شوخ­طبعی و درک مسائل احساسی یک زن، این رمان را نوشته است. دیدگاه مثبت و درست این نویسنده نسبت به انسانیت، در شخصیت­های داستانش و لابه­لای صفحات کتابش کاملاً پیداست.

این هم نظر مجله نیویورک دیلی نیوز درباره این رمان است: دیالو گ ­های سرگرم­کننده و بی­نقص... خواندن این کتاب شبیه گوش دادن به درد دل­ های محرمانه و خصوصی یک زن است.

خانه بی سقف در 272 صفحه و با بهای 37 هزار تومان از سوی نشر خزه انتشار یافته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8488

به "خانه بی سقف به چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه بی سقف به چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید