حمایت بازیگر مشهور هندی از 25 هزار خانواده بی بضاعت

به گزارش طفره، سلمان خان بازیگر مشهور هندی طی مدت اجرای قرنطینه عمومی در این کشور از 25 هزار خانواده بی بضاعت حمایت می نماید.

حمایت بازیگر مشهور هندی از 25 هزار خانواده بی بضاعت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، سلمان خان بازیگر مشهور سینمای بالیوود در نظر دارد از 25 هزار خانواده کم درآمد و بی بضاعت حمایت کند.

وی در این خصوص اظهار داشت: طی مدت اجرای قرنطینه عمومی یعنی 2 ماه به هر کدام از این خانواده ها مبلغ 3 هزار روپیه هندی پرداخت خواهد شد.

سلمان خان توضیح داد: مردم هند با مسائل زیادی روبرو هستند و به دلیل شیوع کرونا کارگران روزمزد نمی توانند فعالیت مالی داشته باشند.

این ستاره بالیوود افزود: امیدوارم یاری من بتواند باعث کمتر شدن مسائل خانواده های بی بضاعت گردد.

وی که میخواهد طی این مدت مبلغ 150 میلیون روپیه (حدود یک میلیون 500 هزار دلار) صرف این کار کند گفت: بیش از 2 سال است که فعالیت های خیریه و عام المنفعه انجام می دهد و ده ها هزار نفر در این راه با من همکاری می نمایند.

سلمان خان گفت: اگر بتوانیم حمایت های مردمی نیز جلب کنیم تعداد خانواده هایی که در این طرح پشتیبانی می شوند را تا 30 هزار خانواده افزایش خواهیم داد.

لازم به ذکر است تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در هند به بیش از 10 هزار نفر رسیده است و این ویروس جان حدود 400 نفر از مردم این کشور را نیز گرفته است.

دولت هند برای پیشگیری از شیوع گسترده تر این بیماری دستور قرنطینه عمومی را صادر نموده و پلیس با افرادی که قرنطینه را شکسته و تردد غیر ضروری داشته باشند برخورد می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8612

به "حمایت بازیگر مشهور هندی از 25 هزار خانواده بی بضاعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بازیگر مشهور هندی از 25 هزار خانواده بی بضاعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید