حضور معلمان فیلم ساز در هیأت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش طفره، تهران (پانا) - دبیر باشگاه معلمان فیلم ساز از نقش آفرینی معلمان هنرمند فعال و حضور معلمان فیلم ساز در هیأت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد اطلاع داد.

حضور معلمان فیلم ساز در هیأت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، روح الله مالمیر رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای عملیاتی کردن سیاست های حاکم بر پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، در صدد هستیم تا زمینه هایی فراهم آوریم که معلمان فیلم ساز عضو باشگاه معلمان فیلم ساز، در این دوره از جشنواره فیلم رشد نقش فعال و پررنگ تری داشته باشند. به همین علت فراخوان دعوت به همکاری برای معلمان هنرمند ارسال شده و به زودی تعدادی از آنان برای نخستین بار ابلاغ داوری در هیأت انتخاب جشنواره فیلم رشد دریافت خواهند کرد.

دبیر باشگاه معلمان فیلم ساز ادامه داد: همه معلمان فیلم ساز سراسر کشور که در عرصه فیلم سازی نقش های مختلفی را ایفا می کنند می توانند با عضویت در این باشگاه نوپا، زمینه های حضور فعال و مؤثرتر خود را در فراوری فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد فراهم آورند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه فرهنگیان کشور کمک دهند. علاوه بر معلمان رسمی و شاغل که تجربه فیلم سازی حرفه ای در رزومه هنری خود دارند، معلمان فیلم ساز بازنشسته هم می توانند با مراجعه به نشانی http://filmclub.roshd.ir/entekhab در این فراخوان ثبت نام کنند و خود را برای عضویت در هیأت انتخاب فیلم های پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد کاندید کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد، فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از نهم شهریورماه منتشر شده و دبیرخانه این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی تا تاریخ پانزدهم مهرماه 1400 پذیرای فیلم های دانش آموزان متوسطه دوم، دانشجومعلمان، معلمان و سایر فعالان عرصه فیلم سازی در داخل و خارج از کشور خواهد بود. علاقه مندان تا پانزدهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن های دبیرخانه پنجاه و یکمین فیلم رشد : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

بعلاوه نشانی الکترونیکی [email protected] آماده دریافت پیغام های مکتوب فیلم سازان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16063

به "حضور معلمان فیلم ساز در هیأت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معلمان فیلم ساز در هیأت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید