حذف بعضی ویژگی های تازه اینستاگرام در پی واکنش منفی کاربران

به گزارش طفره، تغییرات اخیر اینستاگرام، انتقاداتی از سوی کاربران این اپلیکیشن به همراه داشته است و به علت نارضایتی کاربران از ویژگی های تازه، این پیغام رسان میخواهد بعضی از این تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.

حذف بعضی ویژگی های تازه اینستاگرام در پی واکنش منفی کاربران

به گزارش خبرنگاران، این واکنش ها پس از آن رخ داد که اینستاگرام آغاز به آزمایش نمای تمام صفحه ویدئو های فید کرد. این پلتفرم بعلاوه تمرکز خود بر روی ویدئو ها و تعداد پست های توصیه شده در برنامه را نیز افزایش داد. با این حال، به نظر می رسد بسیاری از کاربران این اپلیکیشن از این تغییرات اجباری لذت نمی برند. این شبکه اجتماعی قرار است طی چند هفته آینده این تغییرات را با ارائه بهبود هایی در الگوریتم خود، بازگرداند.

به گفته آدام موسری مدیر اینستاگرام، حذف این ویژگی ها موقتی خواهد بود و اینستاگرام به زودی این ویژگی ها را بهبود می بخشد. او می گوید: خوشحالم که ریسک کردیم. اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، نمی توانیم به میزان کافی جسورانه و بزرگ فکر کنیم. ما قطعا باید این کار را انجام دهیم. یک گام به عقب برداریم و دوباره ویژگی ها را سازماندهی کنیم. وقتی چیز های زیادی یاد گرفتیم، با نوعی ایده تازه بازمی گردیم. ما روی این ویژگی ها کار خواهیم کرد.

تغییرات تازه این پلتفرم بسیار شبیه تیک تاک بود. پلتفرم ویدئویی تیک تاک یکی از بزرگترین رقبای اینستاگرام است که کاربران بسیاری را به خود جذب نموده است. تغییرات اینستاگرام باعث شد تا ویدئو های بیشتری نسبت به تصاویر دیده شوند. موج نقدها اخیر پس از آن مطرح شد که دو چهره معروف یعنی کیم کارداشیان و کایلی جنر درباره آخرین تغییرات این پلتفرم صحبت کردند. مخالفت این دو به توئیتر نیز سرایت کرد؛ در آنجا بود که اختلاف نظر مردم با اینستاگرام بیشتر شد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا می گوید: نوع پست های پیشنهادی حدود 15 درصد از محتوای فیس بوک و حتی بیشتر در اینستاگرام را تشکیل می دهند. این ارقام تا سال 2023 به 30 درصد نیز می تواند برسد. با این حال، این چیزی است که کاربران اینستاگرام با آن کنار نمی آیند و آدام موسری اکنون در پی حذف موقت این ویژگی است.

Reels اینستاگرام نیز چیزی است که این شرکت در فراخوان عایدی متا از آن به عنوان نقطه تمرکز یاد نموده است. این شرکت در حال کار بر روی قابلیتی است که که همه پست های ویدئویی را به Reels تبدیل می نماید. تا زمان ارائه این ویژگی ها، کاربران می توانند نفس راحتی بکشند. زیرا اکنون اینستاگرام میخواهد یک گام به عقب بردارد و همچنان در پی راه های بهتری برای بهبود نحوه اجرای این تغییرات تازه در آینده است.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 21390

به "حذف بعضی ویژگی های تازه اینستاگرام در پی واکنش منفی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بعضی ویژگی های تازه اینستاگرام در پی واکنش منفی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید